קבלות שנעלמו

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Topazezrati
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ד' יוני 17, 2020 5:22 am

קבלות שנעלמו

הודעהעל ידי Topazezrati » ד' יוני 17, 2020 5:27 am

היי, מתחברת לחשבון שלי ונעלמו לי קבלות
איך אני משיגה אותן?? הן נשלחו אלי למייל בזמנו וגם אי אפשר לפתוח אותן, הן נפתחו ריקות.

Topazezrati
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ד' יוני 17, 2020 5:22 am

Re: קבלות שנעלמו

הודעהעל ידי Topazezrati » ד' יוני 17, 2020 7:39 am

מצב
קבצים מצורפים
Screenshot_20200617-083805_Drive.jpg
זה מה שמופיע לי שאני פותחת את הקובץ ששלחתי אליי למייל. באתר אין זכר לקבלות.
(141.35 KiB) עדיין לא הורד

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: קבלות שנעלמו

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יוני 17, 2020 9:06 am

בוקר טוב :)
נעשה את זה מסודר:
מכיוון שאת נמצאת במסלול המלא, את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתחי אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

תודה

בברכה,
דור

Topazezrati
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ד' יוני 17, 2020 5:22 am

Re: קבלות שנעלמו

הודעהעל ידי Topazezrati » ד' יוני 17, 2020 12:38 pm

אני לא נמצאת במסלול המלא.. זה משהו שכבר ניגמר לי לפני שנה .. רוצה רק לשחזר את 2 הקבלות האלה אני חייהת אותן... הן מפברואר ואפריל 2019..

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: קבלות שנעלמו

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יוני 17, 2020 1:01 pm

את נמצאת במסלול המלא- את יכולה לראות את זה דרך מערכת-> הגדרות-> הנהח"ש-> סוג חשבון: מלא.
ולכן אנו מעדיפים שתפתחי אלינו קריאה אישית וחסויה ואנו נשמח לסייע ולתת מענה.


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 16 אורחים

cron