טעות בחשבוניות מס קבלה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

noaemanuel
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ו' יוני 19, 2020 3:46 pm

טעות בחשבוניות מס קבלה

הודעהעל ידי noaemanuel » ו' יוני 19, 2020 6:54 pm

זה השימוש הראשון שלי באפליקציה והוצאתי בטעות שתי חשבוניות מס קבלה לאותו לקוח. ניסיתי להוציא זיכוי בהנחיית רו״ח ובמקום 300 כתבתי 3000 אחר כך הוצאתי מחדש חשבונית מס כדי להגיע למאזן הראשוני שהייתי צריכה.
בקיצור ממש התבלבלתי בשימוש הראשוני ובאפליקציה זה לא אומר שאי אפשר לתקן. יש אפשרות לבטל את החשבוניות וכל הבלאגן שעשיתי?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: טעות בחשבוניות מס קבלה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' יוני 21, 2020 10:12 am

בוקר טוב :)
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים

cron