חיובים כפולים ומנופחים

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

suntech
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ש' יוני 20, 2020 8:03 pm

חיובים כפולים ומנופחים

הודעהעל ידי suntech » ש' יוני 20, 2020 8:07 pm

יש לי בעיה שחוייבתי על 2 עסקים שונים למרות שהייתי במסלול המלא ויקר.
וכל פעם חוייבתי שכומים גבוהיים גם בזמן שלא היה צורך לחייב עקב חוסר שימוש.
בתוך המערכת לא ניתן להחליף למנוי אחר ובטעות העברתי למסלול אקספרס במקום מלא שיתפוס על שניהם.
אני מבקש שיחזרו אלי טלפונית בעניין בהקדם יש פה כשל חמור בצידכם.

משה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיובים כפולים ומנופחים

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' יוני 21, 2020 10:08 am

בוקר טוב משה :)
נעשה לך רגע סדר כי אין פה שום כשל מהצד שלנו אלא ביצוע פעולה מהצד שלך.

לפי מה שאני רואה יש לך 2 חשבונות:
אחד במסלול אקספרס- שלו רכשת רישיון שנתי אתמול עד לתאריך 20.6.2021.
והשני במסלול מלא.

רק במסלול המלא ניתן לקשר בין כל החשבונות שלך על ידי הגדרת פרטי תשלום זהים. ברגע שאנחנו רואים שהתשלום עבור כמה חשבונות הוא מאותו כרטיס אנחנו מאחדים את החיוב עליהם, וניתנת הנחה. 

להלן ההסבר המלא:
https://www.icount.co.il/help/misc/multiple-companies/

האם החשבון שנמצא כרגע במסלול האקספרס הועבר בטעות למסלול האקספרס ואתה רוצה ש-2 החשבונות שלך יהיו על אותו המסלול המלא עם אותו אמצעי תשלום וכך תקבל הנחה על ניהול כל החשבונות?

בברכה,
דור

suntech
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ש' יוני 20, 2020 8:03 pm

Re: חיובים כפולים ומנופחים

הודעהעל ידי suntech » ה' יוני 25, 2020 9:14 am

אני מעוניין שיהיה רק חשבון אחד משלם על מוצר מלא תחת חברת סאן טק
בטעות העברתי את סאן טק למסלול אקספרס ואת GISS אני על חשבון מלא ומשלם ללא צורך,
בשני החשבונות יש אותו מספר אשראי.
אנא החזירו את סאן טק למסלול מלא ואת GISS תחתיו ושהוא לא יצטרך לשלם.
את התשלום עבור סאן טק ששולם על אקספרס לשנה לזכות ולהחיל עליו חיוב רגיל ומלא.
אני מקווה שעכשיו זה ברור.
אני מנסה להסביר את זה מספר פעמים אבל משום מה אתם לא קולטים את הבעיה.

suntech
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ש' יוני 20, 2020 8:03 pm

Re: חיובים כפולים ומנופחים

הודעהעל ידי suntech » ה' יוני 25, 2020 9:18 am

מצאתי איפה מחזירים את חשבון סאן טק למסלול מלא. והחזרתי !
אבל בטעות שילמתי על אקספרס לשנה.
איך מתקזזים או עושים החזר?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיובים כפולים ומנופחים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' יוני 25, 2020 9:19 am

אין כאן שום בעיה מהצד שלנו, ציינת שאתה זה שהעברת "בטעות" את החשבון של 'סאן טק' למסלול אקספרס, כך שזה לא "טעות" שלנו אלא ששינוי החשבון בוצע על ידך :)
בכל אופן, בשביל ההגינות, החזרתי לך את החשבון של סאן טק למסלול המלא ותקבל זיכוי על המסלול האקספרס.

אני ממליץ לך לוודא שב-2 החשבונות שלך הגדרת את אותו אמצעי התשלום כדי שתהיה לך הנחה על ניהול כמה חשבונות.

בברכה,
דור

suntech
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ש' יוני 20, 2020 8:03 pm

Re: חיובים כפולים ומנופחים

הודעהעל ידי suntech » ה' יוני 25, 2020 9:29 am

כמו שציינתי בפוסט הנוסף שאני מצאתי לפני מספר דקות מקום להחזיר את המערכת למצב מלא.
אנא וודא כי חשבון GISS אכן מחובר לחשבון סאן טק והוא לא יחוייב עוד!!!!.
אני מודע שאני עשיתי טעות. אבל אני חייב לציין שהמעבר בין המערכות לא אינטאיטיבי וצריך ממש להתאמץ כדי למצוא איפה מחליפים בינהם.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיובים כפולים ומנופחים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' יוני 25, 2020 9:32 am

כפי שכתבתי, החזרתי לך את את החשבון של סאן טק למסלול המלא, כעת 2 החשבונות שלך במסלול המלא.
כדי ש-2 החשבונות יחוייבו בחיוב אחד ותתקבל הנחה אנא הגדר את אותו כרטיס האשראי ב-2 החשבונות.

suntech
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ש' יוני 20, 2020 8:03 pm

Re: חיובים כפולים ומנופחים

הודעהעל ידי suntech » ה' יוני 25, 2020 9:37 am

לא הבנתי איך אתה בצעת משהו שאני כבר בצעתי לפניך!
בשני החשבונות אותו פררטי אשראי .איך אני יכול לראות שלא אחוייב שוב תחת GISS?
איך אראה את הזיכוי על מסלול האקספרס שבוטל?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3239
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיובים כפולים ומנופחים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' יוני 25, 2020 10:29 am

את החשבונית על הזיכוי של המסלול האקספרס תקבל במהלך היום.
ידידי- כרגע אתה מוגדר במסלול המלא ב-2 החשבונות מכיוון שאני זה שהחזרתי אותך למסלול המלא.
אנא התנתק מהחשבון והתחבר מחדש.
אם הגדרת את אותו אמצעי התשלום ב-2 החשבונות אז בתחילת החודש הבא תקבל חשבונית אחת שהסכום בה הוא איחוד של 2 החשבונות.
כמו כן, בתוך מערכת-> הגדרות-> החברה שלי-> פרטי התשלום שלי-> ניתן לבחור על שם איזה חשבון תצא החשבונית החודשית.
כאשר אתה רואה שברשימה יש לך כמה חשבונות זה אומר שאותו אמצעי התשלום מוגדר בכל החשבונות שלך.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים

cron