לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

1983mor
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ו' מרץ 01, 2019 6:59 am

לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

הודעהעל ידי 1983mor » ד' יולי 29, 2020 7:12 am

היי,
הייתי עוסק מורשה עד לפני חודשיים ועכשיו אני עובר להיות עוסק פטור, אני מעוניין לבצע בחשבון שלי איפוס מסמכים כדי להתחיל סיפרור חדש ולא מצליח לעשות זאת,
כבר שילמתי את התשלום השנתי אתמול ואני לא מעוניין לפתוח חשבון חדש ולשלם מחדש.
מקבל את ההודעה הזאת :
"איפוס המערכת אפשרי רק באישור מיוחד. נא לפתוח קריאת תמיכה מתוך המערכת ולבקש איפוס מסמכים. תודה!"

HELP!

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3342
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יולי 29, 2020 8:50 am

בוקר טוב :)
פעולת 'איפוס מערכת' היא פעולה עדינה ובעלת משמעות ואחריות כבדה
להלן כל המידע על איפוס מערכת:
https://www.icount.co.il/help/misc/reset-icount/

חשוב לנו להבין- האם כל המסמכים שהפקת הופקו לצורך בדיקות בלבד ולא נשלחו ללקוחות אמיתיים?
רק במידה ולא שלחת אף מסמך ללקוחות אמיתיים שלך, אנא עדכן אותי בבקשה מהי כתובת המייל איתה נרשמת לחשבון ה-iCount שלך (מכיוון שאינני מצליח לאתר את חשבונך).

בברכה,
דור

1983mor
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ו' מרץ 01, 2019 6:59 am

Re: לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

הודעהעל ידי 1983mor » ד' יולי 29, 2020 12:01 pm

שלחתי ללקוחות את המסכמים ויש לי גיבוי לכל מסמך שנשלח גם אצלי וגם אצל הרואה חשבון ואני לא זקוק למסמכים האלו במערכת משתמש שלי כי העסק הקודם כבר לא רלוונטי.
אני רוצה להתחיל להוציא קבלות חדשות במיספרור חדש לעסק החדש בהוראת הרואה חשבון שלי.
איך עושים את זה בלי להצטרך לשלם שוב על משתמש אחר? כבר שילמתי אתמול תשלום שנתי על שימוש בחשבון הנוכחי.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3342
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יולי 29, 2020 12:16 pm

אם מדובר על הפקה של מסמכים שקשורים לעסק אחר עליך להקים חשבון חדש (בין אם זה במסלול האקספרס או במסלול המלא-לשיקולך)

1983mor
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ו' מרץ 01, 2019 6:59 am

Re: לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

הודעהעל ידי 1983mor » ד' יולי 29, 2020 1:12 pm

ובחשבון החדש אני צריך לשלם שוב שנתי?!
אפשר לקבל זיכוי על התשלום שבוצע אתמול?
הסליקה שלי בPAYME עדיין תהיה תקפה בחשבון החדש?
יש מישהו שניתן לדבר איתו טלפונית??

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3342
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יולי 29, 2020 1:33 pm

1. כפי שכתוב באתר אנו לא מעניקים תמיכה טלפונית:
https://www.icount.co.il/real-support/

2. כל חשבון חדש שמקימים מקבל 45 ימי התנסות חינמיים.
לאחר ימי ההתנסות- מסלול אקספרס משלם עלות לרישיון שנתי על סך 119 ש"ח+מע"מ, ומסלול מלא משלם בעלות חודשית של החל מ-19 ש"ח+מע"מ.

3. לגבי PAYME- כאשר מדובר על 2 חשבונות שונים ל-2 סוגי עסקים שונים עם מספרי עסק שונים אז אין אפשרות להעתיק את פרטי המסוף לחשבון החדש, כאשר מדובר על 2 מספרי עסקים שונים יש להקים מסוף נפרד לכל חשבון.

4. אני לא מצליח לאתר את חשבונך מכיוון שנרשמת לפורום עם אימייל שונה מהאימייל שמוגדר לך בחשבון ה-iCount שלך- מהי כתובת המייל איתה נרשמת לחשבון ה-iCount?

1983mor
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ו' מרץ 01, 2019 6:59 am

Re: לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

הודעהעל ידי 1983mor » ד' יולי 29, 2020 1:55 pm

* כתובת המייל צונזרה*

אני מבקש לאפס לי את הסיפרורר, יש לי אישור מהרואה חשבןון שאין עם זה בעיה כשהכל מגובה אצלו ואצלי .
אני ממש לא מעוניין לפתוח חשבון חדש ובטח לא מעוניין לשלם שוב 119 שקלים ששילמתי רק אתמול בשביל להפעיל את החשבון ב2020.
מספר העסק שלי זהה בשני העסקים.
אם תוכל בבקשה לאפס לי סיפרור .

תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3342
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יולי 29, 2020 2:13 pm

ראשית, אין לנו חשבון שמזוהה עם האימייל הזה screensaver.co.il@gmail.com.,
האם זה בטוח המייל הנכון? הוא נראה לי רשום בצורה קצת שונה.
אולי תוכל לתת לי את מספר העסק וכך אזהה את החשבון.

שנית, שינוי ספרור של מסמכים על ידנו לצערי לא אפשרי במסלול האקספרס.

1983mor
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ו' מרץ 01, 2019 6:59 am

Re: לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

הודעהעל ידי 1983mor » ד' יולי 29, 2020 2:17 pm

אוקי, אשמח לקבל זיכוי על התשלום שבוצע אתמול .
איך עושים זאת?

המייל הוא

*כתובת המייל צונזרה*

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3342
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליח לבצע איפוס מסמכים

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יולי 29, 2020 2:50 pm

אין לנו חשבון עם המייל הזה- *כתובת המייל צונזרה*, אני חוזר- המייל הזה לא נכון.
מהו מספר העסק?


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 12 אורחים