שינוי כתובת מייל על הקבלה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

OriKleiner
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ש' אוגוסט 01, 2020 10:17 pm

שינוי כתובת מייל על הקבלה

הודעהעל ידי OriKleiner » ש' אוגוסט 01, 2020 10:20 pm

שלום, אני משתמשת בשירות הקבלות שלכם דרך חנות האפליקציות של ישראכארד גלובל (שנותנים שירותי סליקה לחנות באתר וויקס)
שיניתי את כתובת המייל שלי בכל מקום אך על הקבלה עדיין מופיעה הכתובת הישנה.
כיצד ניתן לשנות אותה? תודה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3342
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שינוי כתובת מייל על הקבלה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' אוגוסט 02, 2020 12:26 pm

צהריים טובים :)
אם כוונתך לכתובת העסק שלך שמופיעה על גבי הקבלות אז את פרטי העסק ניתן לעדכן דרך "מערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי החברה שלי".

חשוב לנו להבהיר: שינוי פרטי העסק לא משפיעים רטרואקטיבית על מסמכים שכבר הופקו אלא על המסמכים הבאים.
ולכן ניתן לבטל את הקבלה שהופקה ולהפיק את הקבלה החדשה עם הפרטים הנכונים של העסק.

בברכה,
דור

OriKleiner
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ש' אוגוסט 01, 2020 10:17 pm

Re: שינוי כתובת מייל על הקבלה

הודעהעל ידי OriKleiner » ב' אוגוסט 03, 2020 12:10 pm

היי דור,
הכוונה לשינוי כתובת *המייל* כפי שכתבתי.
אין לי גישה ל"מערכת->הגדרות->... " מכוון שאני משתמשת בשירות שלכם דרך חנות האפליקציות באתר של ישראכארד גלובל, מה שאומר שאין לי חשבון ישיר אצלכם ואני לא יכולה להתחבר דרך icount.co.il ולשנות את ההגדרות.
ההגדרות שמופיעות לי שם לא ניתנות לשינוי.
האם יש תמיכה טכנית שאוכל להתקשר אליה ולפתור את העניין הזה?
תודה רבה,
אורי.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3342
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שינוי כתובת מייל על הקבלה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אוגוסט 03, 2020 1:05 pm

תודה שיידעת אותי על כך.
כפי שכתוב באתר אנו לא מעניקים תמיכה טלפונית:
https://www.icount.co.il/real-support/

עליך לפנות לישראכרט גלובל שיבצעו את התיקון לפרטי העסק, אם להם יש את הגישה לחשבונך אז הם יכולים לבצע זאת.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 13 אורחים