סליקה ללא חיוב קוד CVV ות.ז לפי ההסדר מול ספק סליקה ישראכרט

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

beithashaon
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' אוגוסט 02, 2020 12:15 pm

סליקה ללא חיוב קוד CVV ות.ז לפי ההסדר מול ספק סליקה ישראכרט

הודעהעל ידי beithashaon » א' אוגוסט 02, 2020 12:32 pm

שלום רב
יש לי מספר ספק סליקת אשראי בישראכרט וסלקתי עד עכשיו בהסדר מול ישראכרט כרטיסי אשראי ללא קוד CVV וללא ת.ז דרך וריפון.

אני מאוד מעוניין לסלוק דרך I COUNT אבל הצורך להכניס ת.ז וקוד CVV מסרבל את התהליך. אני מעוניין להמשיך ולסלוק ללא חיוב קוד CVV ות.ז כפי שהיה לי בהסדר מול ישראכט ווריפון.

האם הדבר אפשרי?

תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3326
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקה ללא חיוב קוד CVV ות.ז לפי ההסדר מול ספק סליקה ישראכרט

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' אוגוסט 02, 2020 1:06 pm

צהריים טובים :)
במידה ויש לך מספר ספק בישראכרט, באפשרותך להקים דרכנו את מסוף הסליקה של PAYME ולבחור במסלול iCount גדול ישראכרט (למי שכבר יש לו מספר סולק).
להלן כתבה על סליקת אשראי ועל PAYME:
https://www.icount.co.il/credit-card-processing/

לגבי סליקה ללא CVV- ברמת העיקרון במידה ותקים את מסוף הסליקה של PAYME תתאפשר לך סליקה מתוך קבלה ו/או חשבונית מס קבלה ללא מספר CVV, כנ"ל גם בהוראות קבע.

בכל אופן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 17 אורחים