קיזוז ספק לקוח

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

ofer_logs
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' אוקטובר 31, 2019 9:44 am

קיזוז ספק לקוח

הודעהעל ידי ofer_logs » ב' ספטמבר 21, 2020 8:40 am

שלום רב,

כיצד אני מקזז מחשבונית מס שהפקתי עבור לקוח שלי, הוצאה שנוצרה (חייבתי את הלקוח בסכום המלא והוא שילם לי פחות - קיזז את הסכום שאני חייב לו בגין עבודה שביצע עבורי)

הפקתי קבלה על הסכום שהלקוח שילם לי ונוצר פער של הסכום שהלקוח קיזז לי בעבור עבודה שביצע עבורי,


תודה על התמיכה,

עופר

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3638
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: קיזוז ספק לקוח

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ספטמבר 21, 2020 8:53 am

בוקר טוב עופר,
כדי לזכות חשבונית מס עליך להפיק חשבונית זיכוי על סכום הקיזוז, חשוב להבין שהסכום צריך להיות מוגדר עם סכום חיובי.

בכל אופן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 17 אורחים

cron