דף התשלום של ICOUNT

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

sami.sakhnen198
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ד' ספטמבר 23, 2020 11:12 am

דף התשלום של ICOUNT

הודעהעל ידי sami.sakhnen198 » ד' ספטמבר 23, 2020 11:25 am

היי.

אני חדש במערכת, אני רוצה לשאול אם אפשר להוריד את החלק של העליון שמבקש מידע מהלקוח בשביל לשלוח אליו חשבונית, ואם לקוח אין לו מייל אז הוא לא יכול לסלוק!
או אם יש אפשרות לעדכן מייל כברירת מחדל שם, ושירות הלקוחות ישלחו ללקוחות בוואטספ או במייל ידנית.

לא כל הלקוחות מסתדרים עם הדברים הללו בטלפון אז אני מחפש לקצר את תהליך הקנייה ללקוחות שלי באתר במקום לעשות את זה יותר ארוך.

מחכה לתשובה.

תודה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3638
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דף התשלום של ICOUNT

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ספטמבר 23, 2020 1:42 pm

צהריים טובים,
חלק מהמטרה של עמוד סליקה זה שלקוחות יוכלו לבצע את החיוב בעצמם ולרשום את המייל שלהם אליו תישלח הקבלה או החשבונית מס קבלה לאחר החיוב המוצלח.
באפשרותך לחייב ידנית את הלקוחות מתוך המערכת בעת הפקת חשבונית מס קבלה או קבלה אבל כאשר מדובר על עמוד סליקה צריך להגדיר את המייל שאליו תישלח הקבלה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 19 אורחים

cron