משלוח חשבונית מס לאיש קשר של הלקוח

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

rachel.kaneti
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ו' ספטמבר 25, 2020 11:10 am

משלוח חשבונית מס לאיש קשר של הלקוח

הודעהעל ידי rachel.kaneti » ו' ספטמבר 25, 2020 12:25 pm

הי,
אני משתמשת חדשה .
יצרתי חשבונית מס ללקוח שיש לו איש קשר . ולחצתי על סימלון שנראה כמו משלוח מייל.
איך אדע שאכן החשבונית הגיעה לאיש הקשר? אינני רואה מייל יוצא בGMAIL שלי.
תודה וחתימה טובה,

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3638
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: משלוח חשבונית מס לאיש קשר של הלקוח

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ספטמבר 27, 2020 8:46 am

בוקר טוב רחל :)
בכל מה שקשור לבדיקה אם הלקוח שלך קיבל את המייל עם החשבונית, ישנו לוג פעילות מערכת (נמצא תחת מערכת->לוג).

לאחר שמפיקים מסמך ושולחים אותו ללקוח יש להיכנס ללוג ולראות אם הוא נשלח. 

הלוג מכיל בתוכו מידע פעילות רק מ-7 הימים האחרונים, לכן מומלץ להשתמש ולהסתכל בו בטווח זמן הקצר שלאחר שליחת המייל ללקוח.

שנית, במידה ועבר הזמן ואין אפשרות לאתר את שליחת המייל בלוג- קיימת אפשרות נוספת: יש לאתר את המסמך הרלוונטי דרך חיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> להיכנס למסמך ע"י לחיצה על המספר שלו-> שם ניתן לראות מצד שמאל כפתור עם האות i, זהו בעצם הלוג של המסמך, בו ניתן לראות מתי הוא נשלח, לאיזו כתובת אימייל והאם הלקוח פתח את המייל ולחץ על הלינק בפנים לפתיחה שלו. 

במידה והלקוח פתח את המייל שנשלח אליו יהיה ליד הסימן של העין מספר שימחיש את כמות הפעמים שהוא פתח את המייל, ואם הוא לחץ על הלינק של המסמך יוצג מספר ליד הסימן של ה'עכבר'.

זוהי בעצם האינדיקציה הטובה ביותר עבורך לדעת מה קרה עם המסמך. כך ניתן לבדוק בכל יתר המסמכים.

נציין שבמכשיר הנייד לא ניתן לראות את הלוג של המסמכים אלא רק בדפדפן שבמחשב.

נציין בנוסף שלעיתים קרובות מיילים מגיעים לתיקיות ה'ספאם' או לתיקיית 'קידומי מכירות' של הלקוחות ועליהם לבצע שינוי בהגדרות הספאם- זה קורה המון.

בכל מקרה- לבדיקת ענייני אימייל, ניתן לקרוא בכתבה כאן:
https://www.icount.co.il/help/emailing/ ... eshooting/

נ.ב,
מכיוון שאת נמצאת במסלול המלא, את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתחי אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

תודה

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 20 אורחים

cron