דו״ח לפי לקוח

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

raphaelfreeman
משתמש בוגר
הודעות: 134
הצטרף: א' דצמבר 20, 2015 3:43 pm

דו״ח לפי לקוח

הודעהעל ידי raphaelfreeman » ג' נובמבר 24, 2020 8:01 am

אני רוצה לראות מאיזה לקוחות אני מרוויח הכי הרבה כסף

האם יש דו״ח לפי לקוח?

אני מבין שאני יכול להוציא לאקסל ואז לעשות חתך, אבל תהיתי האם יש דרך קל לעשות את זה בתוכנה.
רפאל פרימן
תמונה
משרד: 4011 971 (08) · נייד: 1133 539 (052)

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4026
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דו״ח לפי לקוח

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' נובמבר 24, 2020 9:37 am

בוקר טוב רפאל,
צירפתי לך כאן קישור לדוח מכירות חדש שעתיד לעלות בגרסה הבאה של המערכת.
נכון להיום הדוח נמצא בשלבי BETA מתקדמים.
להלן הקישור:
https://app.icount.co.il/reports/sales/

יש לבחור טווח תאריכים, לקוח (ניתן להשאיר ריק כדי לחפש על כולם), SKU שזה המק"ט, שם מוצר מלא או חלק משם המוצר, וניתן לבחור אם לאגד לפי מוצר או לפי לקוח (במידה ורלוונטי)

לאחר ביצוע חיפוש יש ללחוץ על כל שורת פירוט כדי לפתוח את המידע המפורט שמתחתיו: יש ללחוץ על שם המוצר, ואז על שם הלקוח.

ייפתח מידע על המסמך, תאריך הפקת המסמך, כמות שנמכרה וסכום.

נשמח אם תוכל "לשחק" עם הדוח ולשמוע את חוות דעתך על הדוח והאם הוא עונה על צרכיך.

בכל אופן,
אני רואה שאתה נמצא במסלול המלא ולא במסלול האקספרס :)
אני באמת ממליץ לך להבא לפתוח אלינו קריאות תמיכה ולא לפנות דרך הפורום (שמיועד בעיקר ללקוחות במסלול האקספרס).

בברכה,
דור

raphaelfreeman
משתמש בוגר
הודעות: 134
הצטרף: א' דצמבר 20, 2015 3:43 pm

Re: דו״ח לפי לקוח

הודעהעל ידי raphaelfreeman » ג' נובמבר 24, 2020 10:04 am

כן זה באופן טיארטי עונה על הדרישה. יש לכם באג ״קטן״ שאם יש לקוח ששילם לי $50 כתוב ₪50....

עוד דבר, שאני לוחץ על לקוח, זה נותן פירוט של כל שורה. לצרכים שלי (שברור שונה לצרכים של משהו שמוכר פריטים) כל חשבונית מס קבלה הוא פריט.

מה זה אומר? לכל עבודה שאני מבצע, יש כמה שורות, עימוד, תיקונים וכו׳. מה שמעניין הוא סה״כ לעבודה הספציפי, במצב שלי, מדובר על כמה כסך קיבלתי לכל ספר שעמדתי. המידע הזאת לא קיים כאן.

אני רוצה לדעת שלקוח Chabad House Publications עשיתי 20 ספרים והרווחתי 76,755 ש״ח. בדו״ח שלכם כתוב 22,109 ש״ח בגלל זה בדולרים וכתוב שיש לי... האמת לא ספרתי.... הון של פריטים כי הדו״ח הזה מתייחס שכל פריט הוא מוצר.
רפאל פרימן
תמונה
משרד: 4011 971 (08) · נייד: 1133 539 (052)

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4026
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דו״ח לפי לקוח

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' נובמבר 24, 2020 10:58 am

אשמח לעשות סדר ולתת לך את כל המידע, כאמור מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא נוכל לתת לך גם מידע אישי וגם צילומי מסך.
אנא פתח קריאה בבקשה לצוות התמיכה שלנו ונשמח לעזור :)

בברכה,
דור

raphaelfreeman
משתמש בוגר
הודעות: 134
הצטרף: א' דצמבר 20, 2015 3:43 pm

Re: דו״ח לפי לקוח

הודעהעל ידי raphaelfreeman » ג' נובמבר 24, 2020 11:04 am

תודה. אני חושב שזה פיצ׳ר די מעניין ללקוחות שרוצים להבין מה קורה בעסק?

נראה לי שאתם הולכים לכיוון הזה כבר לא?
רפאל פרימן
תמונה
משרד: 4011 971 (08) · נייד: 1133 539 (052)

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4026
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דו״ח לפי לקוח

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' נובמבר 24, 2020 11:25 am

כל מה שלא קיים במערכת- נעביר בשמחה לצוות הפיתוח כמובן.

אבל שוב, כדי שאוכל להתייחס לכל שאלותיך אשמח אם תוכל לפתוח אלינו קריאת תמיכה (ולא לרשום דרך הפורום).
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור

raphaelfreeman
משתמש בוגר
הודעות: 134
הצטרף: א' דצמבר 20, 2015 3:43 pm

Re: דו״ח לפי לקוח

הודעהעל ידי raphaelfreeman » ג' נובמבר 24, 2020 11:33 am

תודה ופחתחי קריאה.
רפאל פרימן
תמונה
משרד: 4011 971 (08) · נייד: 1133 539 (052)

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4026
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דו״ח לפי לקוח

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' נובמבר 24, 2020 11:37 am

אכן ראינו, תודה :)
תקבל מענה מאחד התומכים שלנו.


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 5 אורחים