הקמת לקוח חדש

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

astav
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ג' ינואר 26, 2021 2:03 pm

הקמת לקוח חדש

הודעהעל ידי astav » ג' ינואר 26, 2021 2:21 pm

שלום רב
יש לי בעיה בהקמת לקוח חדש
אני מקבל שגיא:

a:2:{s:6:"status";s:5:"error";s:6:"reason";s:103:"API is not enabled in this company ``. Please contact iCount support ([email protected]) and specify ``";}

אבל אני כן מצליח לשלוח חשבונית מס/קבלה עם אותם פרטי התחברות ל-API

ובזמן שאני רוצה להקים הזמנה חדשה, אני מקבל שגיא:
{"api":{"version":3,"tz":2,"ts":1611662970.7534,"lang":"he","rid":124997612,"module":"doc","method":"create","client_id":192,"custom_client_id":"000001","messages":[{"ts":1611662970.9065,"type":"ERROR","data":"bad_doctype"}]},"status":false,"reason":"bad_doctype","client_id":192,"custom_client_id":"000001","error_description":"\u05e1\u05d5\u05d2 \u05de\u05e1\u05de\u05da \u05dc\u05d0 \u05d7\u05d5\u05e7\u05d9","error_details":[]}

אומנם שה-doctype לקחתי מ:
https://api.icount.co.il/api/v3.php/doc/types

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4202
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הקמת לקוח חדש

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' ינואר 26, 2021 3:56 pm

צהריים טובים,
חשבונך נמצא במסלול האקספרס, ולכן כפי שכתוב במחירון שלנו
https://www.icount.co.il/plans/

אין אפשרות להשתמש ב-API במסלול האקספרס אלא רק במסלול המלא.

כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.


בברכה,
דור

astav
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ג' ינואר 26, 2021 2:03 pm

Re: הקמת לקוח חדש

הודעהעל ידי astav » ד' ינואר 27, 2021 10:30 am

שלום דור
תודה על התגובה
לחברה יש 2 חשבונות
1) חשבון שניכנסים איתו ל-iCoun, והוא חשבון מלא
2) חשבון של API, שאי אפשר לכנס איתו לממשק, אלא רק לבצע קריות ל-API

אז מה עושים במצב כזה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4202
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הקמת לקוח חדש

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ינואר 27, 2021 11:37 am

לפי מה שאני רואה יש לך 2 חשבונות במסלול האקספרס.

מהו מזהה החברה של החשבון שנמצא במסלול המלא?

astav
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ג' ינואר 26, 2021 2:03 pm

Re: הקמת לקוח חדש

הודעהעל ידי astav » ד' ינואר 27, 2021 12:47 pm

vradim

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4202
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הקמת לקוח חדש

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ינואר 27, 2021 1:27 pm

תודה, אני אכן רואה שיש לך עוד 2 חשבונות במסלול המלא.

נעשה את זה מסודר- אנא פתח קריאה בבקשה דרך תמיכה-> קריאה חדשה-> וצוות התמיכה יישמח לסייע באופן אישי לגבי פניות ה-API שלך.

תודה :)


חזור אל “שאלות בנושאי API”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron