מספר חשבון בנק לא מוצג בקבלה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

sagitsofan
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' נובמבר 01, 2017 9:32 am

מספר חשבון בנק לא מוצג בקבלה

הודעהעל ידי sagitsofan » ג' נובמבר 21, 2017 11:09 am

היי,
כאשר אני ניגש עם ה REQUEST הבא, מספר חשבון הבנק לא מודפס על הקבלה, למרות שאני שולח אותו בשדה account תחת banktransfer.
להלן הבקשה:

{"siid":"59eb34e226996880097513","cid":"---","user":"---","pass":"---","doctype":"receipt","totalwithvat":642.98,"client_name":"Zarfati Tours","currency_code":"USD","email":"sagitsofan@gmail.com","send_email":1,"email_cc":"sagitsofan@gmail.com","items":[{"description":"roomerang.travel - Order 2883193.2903766","unitprice":642.98,"quantity":1}],"banktransfer":{"sum":642.98,"account":33000089,"date":"2017-11-21T07:30:49.940Z"}}

ניתן לראות כאן את הקבלה לדוגמא שיוצאת ללא מס. חשבון בנק (למטה):
https://s3.amazonaws.com/icount-pdfs/33 ... 1511249505

מה אני עושה לא נכון?

Michelle - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1181
הצטרף: א' ספטמבר 17, 2017 9:14 am

Re: מספר חשבון בנק לא מוצג בקבלה

הודעהעל ידי Michelle - iCount » ג' נובמבר 21, 2017 12:43 pm

שלום,
בהעברה בנקאית אחרי account זה אמור להיות ID של account של החברה שלכם שקיים במערכת.
ולא מספר חשבון ממנו מגיע הכסף ולא מספר חשבון של החברה.
את הרשימה של כל accounts הקיימים אפשר דרך הפנייה ל-methods:
company/bank_accounts
באותו מקום תראו את ה-ID שלכם.

sagitsofan
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' נובמבר 01, 2017 9:32 am

Re: מספר חשבון בנק לא מוצג בקבלה

הודעהעל ידי sagitsofan » ג' נובמבר 21, 2017 12:53 pm

עובד נפלא.
זה לא כ"כ ברור בדוקומנטצייה, הייתי מבהיר זאת.

תודה רבה


חזור אל “שאלות בנושאי API”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים

cron