ממשק לתוכנה חיצונית

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shay@
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' יולי 15, 2019 11:45 am

ממשק לתוכנה חיצונית

הודעהעל ידי shay@ » ב' יולי 15, 2019 11:55 am

צריך בבקשה מסמך טכני המפרט איך מתממשקים לתוכנה שלכם מתוכנה בשם Run Smart

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1906
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ממשק לתוכנה חיצונית

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יולי 15, 2019 12:12 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
אם המערכת שציינת מקבלת את ה-API שלנו אז לא אמורה להיות בעיה.
כמו כן, API קיים רק במסלול המלא ואתה נמצא במסלול האקספרס, ולכן עליך לעבור למסלול המלא כדי להשתמש ב-API.

הסבר על מעבר בין המסלולים:
לפני המעבר למסלול המבוקש אנו ממליצים שוב לקרוא את המחירון שלנו כדי שתוכלו לבדוק את כדאיות המעבר והאפשרויות שכל מסלול מכיל בתוכו:
https://www.icount.co.il/plans/

במידה והחלטתם לעבור להלן ההסבר:
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

לקוחות במסלול המלא זכאים לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, לאחר המעבר למסלול המלא, על כל שאלה טכנית נוספת תוכל לפתוח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה ונשמח לסייע :)

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי API”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד