עמוד 1 מתוך 1

חשבון חדש לא עובד

פורסם: ו' נובמבר 01, 2019 11:29 am
על ידי nudnik12
הי,

פתחנו חשבון חדש אצלכם, אבל אם אני מזין את אותו api עם הפרטים החדשים אני מקבל:

{"api":{"version":3,"tz":2,"ts":1572600327.6617,"lang":"he","messages":[{"ts":1572600327.6735,"type":"ERROR","data":"JSON REQUEST: NULL"},{"ts":1572600327.6736,"type":"ERROR","data":"auth_required"}]},"status":false,"reason":"auth_required","error_description":"Auth required","error_details":["JSON REQUEST: NULL"]}

האם צריך להגדיר עוד משהו מעבר לפרטים חדשים ב json?

תודה רבה :)

Re: חשבון חדש לא עובד

פורסם: א' נובמבר 03, 2019 12:15 pm
על ידי Dor - iCount
שלום רב ותודה על פנייתך,
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור