דף סליקה דינאמי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

dzisner
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' ינואר 13, 2020 9:31 am

דף סליקה דינאמי

הודעהעל ידי dzisner » ב' ינואר 13, 2020 9:35 am

להלן דוגמא לדף סליקה שנבנה דינמית באינטגרציה עם ווקומרס:

https://app.icount.co.il/m/05629/c11338p18u5e1c151e9

אני רוצה לבנות דף דינמי כזה באינטגרציה ל-CRM שלנו (כלומר ניקח פרמטרים מה-CRM ונבנה על בסיסם דף תשלום - לא דף עם פרמטרים ב-URL אלא דף דינמי).

איפה הדוקומנטציה לזה?

תודה,
דודו

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: דף סליקה דינאמי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ינואר 13, 2020 10:48 am

היי דודו בוקר טוב,
את הדוקומנטציה של ה-API שלנו ניתן לראות כאן:
https://www.icount.co.il/api-v3/

בכל מקרה, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי API”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים

cron