קבלת מידע חזרה מהAPI

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

YoniGitar
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ג' פברואר 25, 2020 11:22 am

קבלת מידע חזרה מהAPI

הודעהעל ידי YoniGitar » ג' פברואר 25, 2020 11:39 am

שלום רב, עבור לקוח שרוצה לחייב לקוחות במסלול של מנוי עבור יצירת הרשאות גישה, איך אנחנו יכולים לקבל אישור מהמערכת שהחיוב עבר לצורך חידוש ההרשאות, אני מתייחס למערכת שלכם שמשולבת בסליקה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3476
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: קבלת מידע חזרה מהAPI

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' פברואר 25, 2020 1:49 pm

שלום רב,
האם פתחת אצלנו חשבון?
כי אני לא מצליח לאתר אותך באמצעות המייל שאיתו נרשמת.

אם אתה נמצא במסלול מלא אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור

YoniGitar
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ג' פברואר 25, 2020 11:22 am

Re: קבלת מידע חזרה מהAPI

הודעהעל ידי YoniGitar » ג' פברואר 25, 2020 2:56 pm

מכיון שאני הוובמאסטר של הלקוח אז המייל שלי לא רשום אצלכם אלא המייל של הלקוח, מה אני אמור לעשות? חפשתי בכתובת ששלחת ולא מצאתי התייחסות מסויימת לנושא (חיפוש אחר מנוי העלה 2 תשובות שלא רלוונטיות לנושא)
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3476
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: קבלת מידע חזרה מהAPI

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' פברואר 25, 2020 3:00 pm

אם את סליקות האשראי אתם מבצעים גם באמצעות פניות ה-API (כלומר בפנייה של cc bill) אז אמור להופיע מספר אישור של הסליקה בתוך הפנייה.


חזור אל “שאלות בנושאי API”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron