עמוד 1 מתוך 1

api

פורסם: א' ספטמבר 06, 2020 3:54 pm
על ידי revi
מנסה לחבר API. לקבלת חשבונית מס קבלה - INVREC מריצה ב- INSOMNIA. מקבלת תשובה:
"api": {
"version": 3,
"tz": 3,
"ts": 1599050553.1332,
"lang": "he",
"rid": 105126126,
"module": "doc",
"method": "create",
"client_id": 2,
"custom_client_id": "",
"messages": [
{
"ts": 1599050554.5039,
"type": "ERROR",
"data": "bad_doctype"
}
]
},
"status": false,
"reason": "bad_doctype",
"client_id": 2,
"custom_client_id": "",
"error_description": "סוג מסמך לא חוקי",
"error_details": []

קיבלתי 200OK. העתקתי את סוג המסמך מההגדרות שלכם. איפה טעיתי?

תודה מראש

Re: api

פורסם: א' ספטמבר 06, 2020 8:00 pm
על ידי revi
הכל בסדר, מצאתי את הטעות שלי

Re: api

פורסם: ב' ספטמבר 07, 2020 8:54 am
על ידי Dor - iCount
בוקר טוב,
שמח שהסתדרת :)

בכל אופן, חשוב לנו להבהיר שמכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור