Bill API

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

navdeep.singh.o
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ו' דצמבר 11, 2020 12:50 pm

Bill API

הודעהעל ידי navdeep.singh.o » ו' דצמבר 11, 2020 1:04 pm

Hello I am using CC/Bill API and fill the Auth, Client and CC details but it return me "cc_disable" error .
What i do for integration CC/Bill API with manually CC details without storing on Database.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4191
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: Bill API

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' דצמבר 13, 2020 10:17 am

בוקר טוב,
מכיוון שאין לך כרגע חיבור למסוף סליקת אשראי אין לך אפשרות להשתמש בפניית cc/bill.
לאחר ביצוע חיבור למסוף סליקת אשראי תוכל לבצע פניות של חיוב באשראי.

להלן כל המידע על סליקת אשראי:
https://www.icount.co.il/credit-card-processing/


בברכה,
דור

navdeep.singh.o
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ו' דצמבר 11, 2020 12:50 pm

Re: Bill API

הודעהעל ידי navdeep.singh.o » ב' דצמבר 14, 2020 7:02 am

Good morning,
yes, in this account i have no Credit Card option and not using that feature.
I have also another account where i purchase fully plan and also use Credit Card options. But i want to bill through Credit Card.
Like i have create Client and want that Client give me pay through credit card by using CC/Bill API.
Have it is done that with CC/Bill API ?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4191
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: Bill API

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' דצמבר 14, 2020 11:02 am

מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי API”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים