באג בעמוד הסליקה דרך woocommerce

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

omria
משתמש צעיר
הודעות: 43
הצטרף: ב' דצמבר 19, 2016 6:03 pm

באג בעמוד הסליקה דרך woocommerce

הודעהעל ידי omria » ב' יולי 17, 2017 10:58 am

שלום,

קיים באג בעמוד הסליקה שלכם כאשר הוא נקרא דרך התוסף (הרישמי) שלכם ל-woocommerce.

בעמוד ההגדרות של עמוד הסליקה יש מספר שדות להגדרה, וכל ההגדרות עובדות - מלבד הגדרת עמלת התשלומים על הלקוח.
הקוד לביצוע של העמלה קיים בעמוד! הסיבה היחידה שזה לא עובד היא כי הערך של המשתנה מתוך עמוד ההגדרות, זה שקובע מה יהיו הפרמטרים להגדרת העמלה, משום מה לא עובר לעמוד עצמו כאשר הוא נטען דרך woocommerce, ומופיע כ-0.

אני אפרט:

בקוד המקור של עמוד הסליקה, כשנכנסים לעמוד הסליקה בצורה רגילה, בשורה מספר 48~ מופיע הפרמטר הבא יחד עם ההגדרות שצריכות להיות לו, לדוגמה:
var installments_interest_rate = {"2":"0.5","3":"+0.5","10":"+1"}

אבל משום מה אם מגיעים לעמוד דרך ווקומרס, העמוד נוצר כשהערך שקיים לפרמטר הזה לא נטען, בלי שום סיבה נראית לעין:
var installments_interest_rate = 0

ברגע שהגדרתי את הפרמטר הזה מחדש דרך הקונסול - הוא מיד עבד והתשלומים השפיעו על העמלה והתשלום הסופי!
כל הקוד שמעדכן את זה (פונקציה onchange_cc_numofpayments() שקוראת לפונקציה recalc_cc_page()) כבר קיים בעמוד ותקין, כל מה שהיה חסר לו זה הגדרת המשתנה של העמלות - שאין שום סיבה שבעולם שווקומרס "ידרוס", כי זה לא פרמטר שבכלל קשור אליו.

שלחתי לתמיכה שלכם סרטון וידאו שמראה איך בשינוי של שורה אחת תיקנתי את הבאג.
(לא אציג אותו פה מטעמי פרטיות)

הבדל נוסף שהיה בין העמודים הוא התצוגה הויזואלית של השורה שמציגה את עמלת הסליקה (כמו גם השורה של הקופונים שגם היא חסרה בעמוד), מדובר בקוד HTML סטטי עם display:none שהפונקציה שאחראית על העמלה מציגה אותו בעת הצורך בזמן אמת. אני אציין שוב שקוד ה-JS הרלוונטי שעושה את זה - קיים בעמוד!

לטעמי מדובר בתיקון שצריך לקחת לכל היותר 5 דקות.
אם תרצו אני גם מוכן לעזור לכם לתקן אותו בקוד שלכם בהתנדבות.

לצערי פניתי עם הנושא הזה לתמיכה שלכם אבל קיבלתי תשובה שלטענתכם לא מדובר ב"באג" אלא ב"הצעת ייעול" (לטענתכם זה "פיצ'ר שעדיין לא קיים" - אז למה ההגדרות שלו קיימות? ולמה הקוד שמבצע אותו מופיע בעמוד?) והבנתי בין השורות שזה לא הולך להיות מטופל כי יש "אלפי הצעות מלקוחות" והתור נקבע "לפי ביקוש".

האם אני היחיד שרכש מכם את התוסף לווקומרס?
נראה לי תמוה שאף אחד לפניי לא התלונן על הבאג הזה.

אם יש פה משתמשים נוספים שנתקלו בזה ופשוט ויתרו במקום להתלונן - בבקשה תגיבו כדי שיהיה לזה "ביקוש".

תודה

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3436
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: באג בעמוד הסליקה דרך woocommerce

הודעהעל ידי iCount » ב' יולי 17, 2017 11:29 am

אתה מדבר על ריבית למי שרוצה לשלם בתשלומים.

אנחנו צריכים שהמידע הזה יגיע מתוך ווקומרס מכיוון שאחרי שיש תשלום בעמוד הסליקה, אנחנו גם מעדכנים את ווקומרס שהיה תשלום.
אם התשלום הוא על סכום שונה תהיה בעיה ולא תהיה חפיפה בין המידע שווקומרס מעביר לנו והמידע שאנחנו מחזירים לווקומרס ולכן לא מדובר על תיקון פשוט בכלל.

omria
משתמש צעיר
הודעות: 43
הצטרף: ב' דצמבר 19, 2016 6:03 pm

Re: באג בעמוד הסליקה דרך woocommerce

הודעהעל ידי omria » ב' יולי 17, 2017 12:14 pm

כלומר אתם מבטלים את זה בכוונה על מנת שלא יקרה מצב שבו לא תהיה חפיפה בין המחיר בווקומרס ובין התשלום בפועל.
זה כבר הסבר יותר הגיוני, חבל שלא נתנו לי את ההסבר הזה מההתחלה, במקום "זה לא קיים כי זה לא קיים".

עמוד הסליקה יודע מה היה המחיר המקורי ומה היתה התוספת בגלל הריבית. זה בעייתי לעשות שהמערכת שלכם תעדכן את ווקומרס שהיה תשלום כביכול לפי המחיר המקורי? ואז הסכום יהיה זהה ותהיה חפיפה...

לווקומרס אין שום נגיעה לנושא התשלומים והסליקה (מי שמטפל בסליקה הוא... התוסף שלכם), אין דבר כזה להגדיר ריבית-תשלומים בווקומרס כי בווקומרס אין דבר כזה "תשלומים", כך שהמידע לעולם לא יוכל להגיע מתוך ווקומרס. לכן הפיתרון היחיד שאני יכול להעלות על הדעת הוא שהמערכת שלכם תעדכן את ווקומרס שהיה תשלום - על פי המחיר המקורי. את ווקומרס לא צריך לעניין שהלקוח שילם יותר בגלל הריבית...

לא?


omria
משתמש צעיר
הודעות: 43
הצטרף: ב' דצמבר 19, 2016 6:03 pm

Re: באג בעמוד הסליקה דרך woocommerce

הודעהעל ידי omria » ב' יולי 17, 2017 2:53 pm

אז איך קארדקום עושים את זה עם תוסף הסליקה שלהם לווקומרס? יש להם אנשי פיתוח טובים יותר? :)

omria
משתמש צעיר
הודעות: 43
הצטרף: ב' דצמבר 19, 2016 6:03 pm

Re: באג בעמוד הסליקה דרך woocommerce

הודעהעל ידי omria » ב' יולי 17, 2017 3:03 pm

מצורף צילום מסך מעמוד הסליקה בתוסף של קארדקום, הם מאפשרים לשלוט בריבית לפי כמות תשלומים בלי שום בעיה, הכל מסתנכרן מול ווקומרס, יוצאת חשבונית מס קבלה (דרך חשבונית ירוקה) והכל עובד כמו שצריך. כבונוס, הם אפילו מאפשרים iframe ולא רק redirect.

תמונה

אני עם חשבון ניסיון אצלכם ושוקל להחליף את חשבונית ירוקה, אבל אם אתם לא מסוגלים לספק לי את הפיצ'ר הזה שקיים אצל אחרים וגם קיים אצלכם (!) אבל פשוט לא עובד (בלי שום הודעה על כך) - אז זה כנראה לא יקרה לצערי.

אתם מציגים פרסום שגוי - בהגדרות עמוד הסליקה (שנוצר אוטומטית עם רכישת התוסף הרישמי שלכם) התכונה הזאת מופיעה שחור על גבי לבן, ואין שום הודעה על כך שהיא לא תקפה / לא עובדת.

אשמח אם תוכלו לבדוק את זה בשנית ולעדכן אותי האם יש לכם כוונה לפתור את הבאג הזה או לא.

תודה

omria
משתמש צעיר
הודעות: 43
הצטרף: ב' דצמבר 19, 2016 6:03 pm

Re: באג בעמוד הסליקה דרך woocommerce

הודעהעל ידי omria » ג' יולי 18, 2017 11:53 am


iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3436
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: באג בעמוד הסליקה דרך woocommerce

הודעהעל ידי iCount » ג' יולי 18, 2017 12:00 pm

קיבלנו את השאלות שלך וכפי שנמסר לך - זה הועבר לבדיקה מול צוות הפיתוח.
כרגע אין אפשרות להעמיס עמלות על הלקוח וברגע שיפתחו את זה (או שיחליטו סופית שלא מפתחים את זה) אנחנו נעדכן.
אני מאמין שיעבירו לי תשובה סופית בימים הקרובים.

omria
משתמש צעיר
הודעות: 43
הצטרף: ב' דצמבר 19, 2016 6:03 pm

Re: באג בעמוד הסליקה דרך woocommerce

הודעהעל ידי omria » ה' יולי 20, 2017 12:01 pm

היי,
יש חדש?



חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron