הודעהעל ידי Michelle - iCount » ד' ספטמבר 27, 2017 1:40 pm
על מנת לסגור את החשבון ולהפסיק את החיוב, אנא עקבו אחר הצעדים הבאים:
שימו לב: לא תיהיה לכם גישה למערכת לאחר הניתוק, אז לפני שעושים את זה אנחנו ממליצים לייצא את הנתונים הקיימים במחשב.
1. ניתן לייצא רשימת לקוחות לקובץ אקסל דרך חיפוש->לקוחות ע"י לחיצה על "יצוא רשימת לקוחות מלאה לאקסל"
2. ניתן לייצא את כל קבצי ה-PDF של מסמכים שיצרתם דרך חיפוש->מסמכי הנהח"ש
בוחרים טווח תאריכים, לוחצים על "חיפוש מתקדם" ומסמנים את האפשרות "הצג את כל התוצאות (ללא חלוקה לעמודים)" ואז מסמנים את כל התוצאות ולוחצים על "שמור להדפסה" וכל המסמכים ירדו בקובץ ZIP.
על מנת לסגור את החשבון יש לבצע את השלבים הבאים:
1. לוודא שכל המודולים בתשלום נוסף כבויים (מערכת->מנהלה->הגדרות כלליות)
2. למחוק את פרטי תשלום מהמערכת (מערכת->מנהלה->פרטי התשלום שלי, יש ללחוץ על "לחץ כאן לשינוי הפרטים" - זה מוחק את הפרטים הקיימים - ופשוט לא להזין חדשים)