סגירת חשבון או חידוש

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

ariely.michal
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ו' ספטמבר 15, 2017 10:07 am

סגירת חשבון או חידוש

הודעהעל ידי ariely.michal » ו' ספטמבר 15, 2017 10:14 am

שלום, מתלבטת האם להמשיך את המנוי. (במיוחד לאור הפער במחיר מול מצטרפים חדשים לאקספרס).
האם ואיך אוכל לקבל גישה למסמכים שהוצאתי דרך iCount, במקרה שאני מחליטה לא לחדש?
תודה ושנה טובה

Michelle - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1187
הצטרף: א' ספטמבר 17, 2017 9:14 am

Re: סגירת חשבון או חידוש

הודעהעל ידי Michelle - iCount » א' ספטמבר 17, 2017 10:13 am

שלום,
אם אתם מוציאים לרב חשבוניות ועבודה על מערכת היא סדירה, ולא מעוניינים בסליקה או דוחות הוצאת, אז מסלול אקספרס עונה על צרכים שלכם.
על הבדלים והסבר על מסלולים ניתן לראות בעמוד הזה: https://www.icount.co.il/pricing/

adiberda
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' פברואר 11, 2018 8:26 am

סגירת חשבון

הודעהעל ידי adiberda » א' פברואר 11, 2018 8:29 am

אני רוצה לסגור את החשבון שלי,
איך אני עושה את זה?

Michelle - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1187
הצטרף: א' ספטמבר 17, 2017 9:14 am

Re: סגירת חשבון או חידוש

הודעהעל ידי Michelle - iCount » א' פברואר 11, 2018 9:58 am

על מנת לסגור את החשבון ולהפסיק את החיוב, אנא עקבו אחר הצעדים הבאים:
שימו לב: לא תהיה לכם גישה למערכת לאחר הניתוק, אז לפני שעושים את זה אנחנו ממליצים לייצא את הנתונים הקיימים במחשב.
1. ניתן לייצא רשימת לקוחות לקובץ אקסל דרך חיפוש->לקוחות ע"י לחיצה על "יצוא רשימת לקוחות מלאה לאקסל"
2. ניתן לייצא את כל קבצי ה-PDF של מסמכים שיצרתם דרך חיפוש->מסמכי הנהח"ש
בוחרים טווח תאריכים, לוחצים על "+עוד" ומסמנים את האפשרות "הצג את כל התוצאות (ללא חלוקה לעמודים)" ואז מסמנים את כל התוצאות ולוחצים על "שמור להדפסה" וכל המסמכים ירדו בקובץ ZIP.
על מנת לסגור את החשבון יש לבצע את השלבים הבאים:
1. לוודא שכל המודולים בתשלום נוסף כבויים (מערכת->מנהלה->הגדרות כלליות)
2. למחוק את פרטי תשלום מהמערכת (מערכת->מנהלה->פרטי התשלום שלי, יש ללחוץ על "לחץ כאן לשינוי הפרטים" - זה מוחק את הפרטים הקיימים - ופשוט לא להזין חדשים)


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 16 אורחים

cron