התבצעה סליקה, אך לא נשלחה קבלה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

efratitzkovich
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' אפריל 16, 2018 1:55 pm

התבצעה סליקה, אך לא נשלחה קבלה

הודעהעל ידי efratitzkovich » ב' אפריל 16, 2018 2:05 pm

שלום רב,

היום התבצע תשלום של לקוחה לחשבון ה- payme שלי. זהו לא התשלום הראשון, ועד כה הכל היה בסדר.

בניגוד לפעמים הקודמות, היום לא יצאה קבלה אוטומטית בהמשך לתשלום, למרות שאני כן במסלול פרימיום ב- payme.
בנוסף, למרות שכן נרשמה עליה בסכום הכסף בחשבוני שרשום באתרכם- אין זכר לרישום הלקוחה או התשלום שנתנה.

אשמך לתגובתכם.

אפרת איצקוביץ'

Michelle - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1185
הצטרף: א' ספטמבר 17, 2017 9:14 am

Re: התבצעה סליקה, אך לא נשלחה קבלה

הודעהעל ידי Michelle - iCount » ג' אפריל 17, 2018 1:43 pm

שלום,
בשביל שפיימי יוכלו לייצר מסמכים באופן אוטומטי, צריך שתהיה גישה ל-API במערכת, אבל במסלול אקספרס אין אפשרות כזאת.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים