שלום,
כאשר אני שולח מסמך במייל ללקוח, אם הוא משיב עליו, תשובתו נשלחת אוטומטית לכתובת הדוא"ל שלי, כפי שמעודכנת בפרופיל המשתמש.
אינני רוצה שהתכתבויות הקשורות למסמכים אלה יגיעו לתיבה האישית שלי. אמנם קיימת אפשרות לשנות ידנית כתובת זו בעמוד השליחה (פירוט>אימייל זה ישלח מאת>מייל), אך יש לבצע זאת מחדש בכל מסמך שאני שולח.
כיצד אפשר להוסיף כתובת דוא"ל שתשמש כ-DEFAULT עבור שליחת מסמכים, ושלא תשנה את כתובת הדוא"ל שלי אצלכם לכל שאר המטרות?