חיוב אחרי ה45 יום ניסיון

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

arsen
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ד' יולי 11, 2018 2:17 pm

חיוב אחרי ה45 יום ניסיון

הודעהעל ידי arsen » ד' יולי 11, 2018 2:23 pm

אהלן שמי ארסן מילר.. ואני רואה שמחייבים אותי באשראי/חשבון כל חודש 22 שח.. לא זכור לי שהסכמתי לזה... ובנוסף לכך היה ניסיון ל45 יום.. ראיתי שאני לא מסתדר אז מחקתי את האפליקציה אחרי 45 יום.. מכוון שאני מעדיף רואה חשבון אמיתי ולא אפליקציה.. אשמח למענה מדוייק לנושא.. ואשמח שיבטלו לי את החיובים...תודה ויום טוב

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2158
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיוב אחרי ה45 יום ניסיון

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יולי 11, 2018 2:30 pm

ארסן שלום,
מחיקת האפליקציה לא מוחקת את החשבון שלך.
כמו כן, אנו רואים שהנך נמצא במסלול מלא.
לכן, אנא פתח קריאה דרך המערכת וצוות התמיכה יסביר לך כיצד אפשר לסגור את החשבון.

תודה ויום נעים,

arsen
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ד' יולי 11, 2018 2:17 pm

Re: חיוב אחרי ה45 יום ניסיון

הודעהעל ידי arsen » ה' יולי 12, 2018 11:34 am

הבנתי.. איך בכלל הגעתם למצב שאני במסלול המלא.?? דבר שני.. אני לא מצליח לפתוח קריאה כי החשבון שלי לא פעיל. ואיני מצליח להיכנס למשתמש שלי.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2158
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיוב אחרי ה45 יום ניסיון

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' יולי 12, 2018 12:08 pm

ארסן שלום,
נרשמת למסלול המלא ובתהליך ההרשמה הזנת את מספר כרטיס אשראי שלך, לכן בתום 45 ימי ההתנסות החל התשלום על המסלול.
שנית, במידה ואינך מצליח להיכנס לחשבון ולשחזר את הסיסמא, תוכל לבצע שחזור סיסמא במסך ההתחברות: https://app.icount.co.il/login.php

תודה ויום טוב


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים