מכיוון שמדובר בעניין טכני לקוחות במסלול מלא פותחים אלינו קריאות ולקוחות במסלול אקספרס פונים אלינו דרך הפורום.
הצעתי לך לרשום כאן את המספר כדי שאוכל להעביר לטיפול, ולאחר שאקבל את המספר אצנזר את ההודעה.
לחילופין, ניתן לפנות אלינו דרך עמוד 'צור קשר' בעמוד הבית
https://www.icount.co.il/יש ללחוץ על 'צור קשר' ולבחור ב'מכירות'- עליי לציין שמדובר בטיפול שלוקח יותר זמן מאשר שתרשמי פה בפורום.
אם את בוחרת לפנות אלינו דרך 'צור קשר' נבקש שתרשמי את כל בקשתך וכמובן לרשום את הח.פ שברצונך לרשום (תצייני גם שפנית אלינו דרך הפורום)
לאחר שנקבל את ההודעה נעביר את העניין לטיפול.
בברכה,
דור