מספר חברה בחו"ל

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

galassa
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ג' פברואר 26, 2019 7:22 am

Re: מספר חברה בחו"ל

הודעהעל ידי galassa » ה' פברואר 28, 2019 5:03 pm

או קיי אני צריכה להתחיל להוציא חשבוניות אז כאן שיהיה יותר מהר : מספר חברה 0845562000795 תודה רבה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1895
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספר חברה בחו"ל

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מרץ 03, 2019 11:55 am

שלום רב,
תודה על העדכון.
על מנת שנוכל לטפל בזה אנו צריכים שקודם תבצע את ההגדרות הראשוניות של החברה.
תכתוב בהגדרות הראשוניות את תעודת הזהות שלך - רק כדי לעבור את השלב הזה.
לאחר מכן נוכל להגדיר את מספר החברה שציינת.
תודה

בברכה,
דור

galassa
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ג' פברואר 26, 2019 7:22 am

Re: מספר חברה בחו"ל

הודעהעל ידי galassa » ו' מרץ 08, 2019 8:01 am

הכנסתי הגדרות ראשוניות
האם הכנסתי למסלול אקספרס? לפי מה שהצלחתי להבין זה מה שאני צריכה לחברה שלי..
שאלה נוספת, לאורך כל העבודה התמיכה מתבצעת מפה? אין אפשרות לתמיכה טלפונית?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1895
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספר חברה בחו"ל

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מרץ 10, 2019 9:42 am

בוקר טוב,
על פי המייל איתו נרשמת לפורום ולמערכת, ברשותך 2 חשבונות חברה: בחשבון החברה הראשון (שם החברה מסתיים במילה "Studio") כבר ביצעת הגדרות ראשוניות לחברה והוא נמצא במסלול מלא, לגבי חשבון החברה השני שנכון לעכשיו טרם סיימת להגדיר את ההגדרות הראשוניות הוא נמצא במסלול אקספרס.
אנו ממליצים על המסלול המלא מכיוון שקיימות הרבה יותר אפשרויות לניהול הנהלת החשבונות של העסק.
המסלול האקספרס מיועד לעסקים שמעוניינים רק בהפקת מסמכים וסליקת אשראי בסיסית והם לא מעוניינים באפשרויות נוספות.
ההבדל בין המסלולים ומה כל אחד מכיל מפורט בקישור הבא למחירון שלנו:
https://www.icount.co.il/plans/

לגבי התמיכה- לקוחות במסלול אקספרס יכולים לפנות אלינו רק דרך פורום התמיכה הציבורי, לעומת לקוחות במסלול מלא שיכולים לפתוח אלינו קריאות תמיכה ולקבל מענה אישי, מהיר וחסוי יותר.

בברכה,
דור

galassa
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ג' פברואר 26, 2019 7:22 am

Re: מספר חברה בחו"ל

הודעהעל ידי galassa » ב' מרץ 11, 2019 4:16 am

בוקר טוב, אז עשיתי בלאגן וכבר צריכה להתחיל הוצאת חשבוניות.... איך אפשר לסדר את זה? אני צריכה בסיסי ולכן המסלול אקספרס מתאים לי
רוצה להרשם לאקספרס עם מספר החברה שרשמתי

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1895
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספר חברה בחו"ל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מרץ 11, 2019 10:06 am

שלום,
ראינו שפתחת הבוקר קריאת תמיכה דרך החשבון שבמסלול מלא בבקשה לסגירת החשבון שבמסלול המלא לשם שימוש בחשבון החברה שבמסלול האקספרס.

בברכה,
דור

galassa
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ג' פברואר 26, 2019 7:22 am

Re: מספר חברה בחו"ל

הודעהעל ידי galassa » ב' מרץ 11, 2019 6:44 pm

מקווה שזה בסדר עכשיו. אודה לעדכון מספר החברה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1895
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספר חברה בחו"ל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' מרץ 12, 2019 10:46 am

שלום,
לצערנו אנו לא יכולים לבצע פעולות בתוך החשבון ללקוחות במסלול אקספרס אלא רק ללקוחות במסלול מלא.
כמו כן, ראינו שפתחת ממש עכשיו חשבון התנסות חדש וטרי עד 25.4.19 במסלול אקספרס.
לכן על מנת שנוכל לבצע את ההגדרה עלייך לבצע מעבר למסלול המלא ולעדכן אותנו על כך, לאחר מכן נוכל לשנות את מספר החברה.
כדי לעדכן למסלול המלא עלייך לגשת למערכת->הגדרות->הנהח"ש-> ולשנות את סוג החשבון מ'אקספרס' ל'מלא'.
אנא עדכני אותנו בסיום הפעולה.
תודה

בברכה,
דור

galassa
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ג' פברואר 26, 2019 7:22 am

Re: מספר חברה בחו"ל

הודעהעל ידי galassa » ג' מרץ 12, 2019 3:55 pm

ואז אוכל לחזור למסלול אקספרס או שאי אפשר להיות במסלול אקספרס עם אני צריכה מספר חברה ארוך?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1895
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מספר חברה בחו"ל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' מרץ 12, 2019 4:02 pm

כן, יהיה אפשר לעבור חזרה למסלול האקספרס.
עדכן אותנו בבקשה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 3 אורחים