שאלות בנוגע לעמודי סליקה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

alexzhivil
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' אוקטובר 10, 2019 7:22 pm

שאלות בנוגע לעמודי סליקה

הודעהעל ידי alexzhivil » ה' אוקטובר 10, 2019 7:31 pm

א. אם כל מה שאני צריך זה עמודי סליקה שמציעה iCount, האם יש לי צורך בשירות payme? האם הוא נותן ערך מוסף כלשהו?
ב. אני מתאר לעצמי לא אוכל להתחיל לחייב מט"ח בעזרת עמודי הסליקה כל עוד לא עברתי את תהליך החיתום?
ג. אם כבר נרשמתי ל-payme ואני עובר דרכם את תהליך החיתום, האם אותם עמודי סליקה בiCount ממומשקים עם החשבון שלי בpayme?
ד. האם יש סביבת בדיקה לעמודי הסליקה מבלי לחייב ולייצר חשבוניות בפועל?

תודה,
אלכס.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3350
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: שאלות בנוגע לעמודי סליקה

הודעהעל ידי iCount » ה' אוקטובר 10, 2019 8:33 pm

שלום
1. עמודי הסליקה מאפשרים לך לסלוק מול ספק הסליקה שלך ושתהיה הפקת מסמכים אוטומטית. אתה עדיין צריך PayMe כדי שיהיה לך ספק סליקה.
2. זה תהליך מול PayMe אבל הוא לא מורכב ודי מיידי. support@paymeservice.com.
3. כן. אבל חשבון ה PayMe שלך חייב להיות מוקם מתוך iCount.
4. כשתגיע לזה, תפתח קריאה מתוך ה iCount שלך וצוות התמיכה יאפשר לך מסוף הדמיה.

alexzhivil
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' אוקטובר 10, 2019 7:22 pm

Re: שאלות בנוגע לעמודי סליקה

הודעהעל ידי alexzhivil » ד' נובמבר 06, 2019 3:54 pm

עברתי את כל התהליך אבל אני לא מסוגל לפתוח קריאה דרך המערכת.
כשאני לוחץ על פתיחת קריאה (https://app.icount.co.il/support/?action=newissue)
זה מעביר אותי לעמוד חיפוש במאגר המידע...

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1999
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שאלות בנוגע לעמודי סליקה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' נובמבר 07, 2019 10:41 am

יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במהלך תהליך פתיחת הקריאה, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים

cron