שימוש במערכת ICOUNT עם עסק הנמצא בחו"ל

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

boblee
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ב' דצמבר 16, 2019 10:13 am

שימוש במערכת ICOUNT עם עסק הנמצא בחו"ל

הודעהעל ידי boblee » ב' דצמבר 16, 2019 10:18 am

שלום רב,
אני מעונין משתמש במערכת ICOUNT מספר שנים.
בשנה האחרונה עברתי להתגורר בחו"ל ואני עתיד לסגור את כל הפעילות העסקית שלי בארץ ולפתוח פעילות מקומית בחו"ל.
שאלתי היא -
האם ניתן להמשיך להשתמש במערכת החשבוניות של ICOUNT?
אם כן, מה עלי להגדיר תחת "החברה שלי"? איזה מספר עוסק לדוגמא?
בנוסף, המערכת היום מתרגמת פעילות במט"ח תמיד לשקלים, האם ניתן לשנות את האפשרות הזו לעבוד מול לקוחות בחו"ל בלבד?
אם הדבר ניתן, אני אשמח להמשיך ולעבוד עם המערכת ולא להרשם למערכת חדשה בחו"ל.
אודה לתשובתכם,
בוב

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3443
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: שימוש במערכת ICOUNT עם עסק הנמצא בחו"ל

הודעהעל ידי iCount » ב' דצמבר 16, 2019 10:27 am

הי בוב
נשמח לסייע, אבל בשביל לעבוד עם המערכת בחו"ל אתה צריך להיות במסלול מלא, לפתוח ממנה קריאת תמיכה, ולבקש שיעדכנו לך שם את ההגדרות.
אנא עשה זאת ונוכל להמשיך את הדיון משם.

תודה!

boblee
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ב' דצמבר 16, 2019 10:13 am

Re: שימוש במערכת ICOUNT עם עסק הנמצא בחו"ל

הודעהעל ידי boblee » ה' דצמבר 19, 2019 2:39 pm

היי,
תודה על המענה.
לפני שאני עובר למסלול המלא שאלתי היא-
1. האם אני יכול לשנות את החשבון הקיים (לא מזמן חידשתי מנוי במסלול אקספרס)?
2. האם ניתן לדבר עם מישהו טלפונית ע"מ להבין את התהליך בדיוק.

תודה,

בוב

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3638
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שימוש במערכת ICOUNT עם עסק הנמצא בחו"ל

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' דצמבר 19, 2019 3:35 pm

צהריים טובים,
ראשית, כפי שכתוב באתר אנו לא מעניקים תמיכה טלפונית:
https://www.icount.co.il/real-support/

שנית, כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:
במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.


בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים

cron