מימשוק פאייפאל לאיי קאונט

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

elanit39
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ג' מאי 05, 2020 10:38 pm

מימשוק פאייפאל לאיי קאונט

הודעהעל ידי elanit39 » ג' מאי 05, 2020 10:41 pm

שלום.
התחברתי על המערכת שלעם היום.
לנסיון של 45 ימים אני לא מצליחה לממש את הפאיפאל על מנת להוציא קבלות.

האם בגירסת הנסיון זה אפשרי?
ושאלה נוספת האם ניתן להוציא קבלות על עיסקאות אחורה.
אודה לעזרתכם

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3464
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מימשוק פאייפאל לאיי קאונט

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מאי 06, 2020 9:49 am

בוקר טוב :)
1. במסלול האקספרס לא ניתן לחבר את חשבון ה-PAYPAL שלך לשם הפקת קבלות אוטומטית.
במסלול המלא זה אפשרי, מכיוון שאת נמצאת בימי ההתנסות עד התאריך 19.6.2020 באפשרותי להעביר אותך למסלול המלא.
ניתן לקרוא במחירון שלנו על המסלולים:
https://www.icount.co.il/plans/

2. מכיוון שמבחינה חשבונאית זה לא תיקני להוציא מסמכים על תאריך עבר, ההנחיה אומרת כך:

במידה וקיבלת הנחייה ממנהל החשבונות שלך להפיק מסמך על תאריך עבר, אבל כבר הופקו מסמכים בין התאריך הרצוי לתאריך הנוכחי, ראשית עלייך לבטל את כל המסמכים מאותו הסוג שהופקו בחודש הנוכחי, לאחר מכן להפיק את המסמך הרצוי על החודש הקודם ולבסוף להוציא מחדש את כל המסמכים שבוטלו.

כלומר, במקרה שלך אם ישנה כוונה להפיק מסמך על תאריך קודם, סביר מאוד להניח שאם הפקת מסמכים לאחר תאריך היעד שכבר עבר תתקבל לך הודעה שקיימים לך מסמכים עתידיים.
לכן בהתאם להנחיה, ראשית יש לאתר את כל המסמכים מאותו סוג שהופקו לאחר תאריך היעד (דרך חיפוש-> מסמכי הנהח"ש) ולבטל אותם, לאחר מכן להפיק את המסמך על התאריך הרלוונטי, ולבסוף "להחזיר" את כל המסמכים שביטלת ע"י הפקת המסמכים מחדש.

להסבר על ביטול וזיכוי מסמכים ניתן לקרוא בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/creating- ... it-refund/

לחלופין, באפשרותך להפיק את המסמך עם התאריך של היום ולציין בהערות שהמסמך מתייחס לתאריך בו הוא היה צריך להיות מופק.
לכן בכל מקרה, אנו ממליצים להתייעץ עם מנהל החשבונות שלך כדי לבדוק מה הוא ממליץ מ-2 הדרכים שהצענו.
 

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 29 אורחים