בעיה בסליקה בשופיפיי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

marco42
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ו' דצמבר 13, 2019 8:53 am

בעיה בסליקה בשופיפיי

הודעהעל ידי marco42 » ו' דצמבר 13, 2019 12:12 pm

הגדרתי את מה שצריך ב i count אבל עדיין לא מצליח לחייב בשופיפיי. מופיעה הודעת שגיאה

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3433
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: בעיה בסליקה בשופיפיי

הודעהעל ידי iCount » ו' דצמבר 13, 2019 1:09 pm

שלום
כאן יש הסבר על איך מחברים את המערכת לשופיפיי:
https://www.icount.co.il/help/integration/shopify/
למי שלא מסתדר עם ההסבר לחיבור לשופיפיי (שיכול להיות קצת טכני) אנחנו מציעים שירות חיבור בתשלום:
https://app.icount.co.il/m/2e12d/

בהצלחה.

marco42
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ו' דצמבר 13, 2019 8:53 am

Re: בעיה בסליקה בשופיפיי

הודעהעל ידי marco42 » ו' דצמבר 13, 2019 3:43 pm

שלום לך.
עשיתי כל מה שרשום בהסבר אחד לאחד..כמה וכמה פעמים.
נכנסתי לחנות השופיפיי והגעתי לשלב שבו צריך לשלם באשראי...
ואני מקבל את ההערה הזו:
E39 Bad company name in URL
מדוע ולמה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3204
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיה בסליקה בשופיפיי

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' דצמבר 15, 2019 9:38 am

שלום רב,
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.

ולכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור

collectionspirit
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ב' מאי 18, 2020 1:18 pm

Re: בעיה בסליקה בשופיפיי

הודעהעל ידי collectionspirit » ב' מאי 18, 2020 1:21 pm

הי יש לי אותו בעיה E39 Bad company name in URL
עשיתי הכל! לא עובד

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3204
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיה בסליקה בשופיפיי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 18, 2020 2:33 pm

שלום,
השגיאה E39 Bad company name in URL אומרת שיש בעיה בהגדרה של מזהה החברה שלך שקיים ב-iCount ואותו עליך להזין בהגדרות ממשק השופיפיי שלך ולכן משהו בחיבור בין iCount ל-Shopify לא הוגדר כראוי.
ניתן להיעזר במדריך שבקישור הבא כדי להבין היכן יש לבצע את התיקון בחיבור:
https://www.icount.co.il/help/integration/shopify/

כפי שכתבתי:
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.

ולכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים