סליקת אשראי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

livni2204
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: ב' אוגוסט 12, 2019 1:32 pm

סליקת אשראי

הודעהעל ידי livni2204 » ב' יוני 29, 2020 12:15 pm

האם אפשר לעשות סליקת אשראי בלי להוציא חשבונית מס קבלה מהמערכת?
במקרה למשל שאני עובדת דרך קופה רושמת

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4031
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יוני 29, 2020 12:53 pm

צהריים טובים :)
ברמת העיקרון עיקר הפעילות של מערכת iCount זאת הפקת מסמכי הנהלת חשבונות כמו חשבונית מס קבלה ואז ניתן לבצע את הסליקה כבר מתוך תהליך הפקת החשבונית.
אם אתם רוצים להשתמש רק בסליקת אשראי ללא הפקת מסמכים אז אתם יכולים לבצע את זה דרך חברת אשראי, ספק סליקה או דרך גורם חיוב אחר, אבל אם אין לכם צורך בהפקת מסמכים אז אולי אתם לא חייבים אותנו :)

בברכה,
דור

livni2204
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: ב' אוגוסט 12, 2019 1:32 pm

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי livni2204 » א' יולי 05, 2020 9:10 pm

ערב טוב,
הצלחתי להתבלבל מנושא התמיכה, פניתי דרך המייל בבקשה לבטל את שרות סליקת כרטיסי האשראי דרכם, מכיוון שלרוב אני עובדת עם קופה רושמת , כך שהוצאת חשבונית מס קבלה עבור כל עסקה לא תורמת לי
הפנו אותי חזרה לפורום
אני לא יודעת מי צופה בהודעות האלו? האם הן פרטיות?
בכל מקרה אבקש לבטל את השרות הנ"ל ולקבל החזר כספי עבור ההקמה שהתבצעה לפני שבועיים בלבד
בברכה
נטע

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4031
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יולי 06, 2020 9:46 am

היי,
מהי כתובת המייל איתה נרשמת למערכת? (לא לפורום).

livni2204
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: ב' אוגוסט 12, 2019 1:32 pm

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי livni2204 » ב' יולי 13, 2020 11:03 pm


Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4031
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' יולי 14, 2020 8:31 am

תודה,
לפי מה שאני רואה, בוצעו מהתאריך 3.7.2020 ועד היום לא מעט סליקות במסוף הסליקה שהקמת וגם ביצעת משיכות כספים.
את יכולה לראות אותן על ידי לחיצה על 'פעולות' ותאתרי את כל הסליקות שבוצעו על פי התאריכים.
במקרים כאלה לצערנו אין אפשרות כבר לקבל זיכוי על הקמת המסוף מכיוון שכבר ביצעת במסוף שימוש.

בברכה,
דור

livni2204
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: ב' אוגוסט 12, 2019 1:32 pm

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי livni2204 » ג' נובמבר 10, 2020 6:59 am

אני רוצה לבטל את אפשרות סליקת האשראי,
מכיוון שעברתי למסוף בקופה
מה גובה ההחזר שאקבל עבור הביטול?
האם יש אפשרות להשאיר מסלול סליקה שאוכל להשתמש בו מדי פעם, ללא דמי עלות חודשיים והוצאות נלוות?
תודה נטע

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4031
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' נובמבר 10, 2020 10:51 am

בוקר טוב,
ביטול אפשרות לסליקת אשראי ניתנת דרך מערכת-> הגדרות-> סליקת אשראי-> הורדת הסימון 'אפשר סליקה' ולשמור.
לצערי אנו לא מעניקים זיכוי כספי מכיוון שכבר ביצעת סליקות אשראי דרך PAYME.

את מסוף הסליקה של PAYME כבר הקמת בתאריך 24.6.2020 ושילמת עבורו על סך 259 ש"ח+מע"מ לשנה.
כך שאת יכולה עדיין לבצע סליקות אשראי עד התאריך 24.6.2021 ולהשאיר את החיבור פתוח, במידה ולא תרצי לבצע חיובים לאחר ה-24.6.2021 פשוט אל תחדשי את הרישיון של הסליקה.

בברכה,
דור

livni2204
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: ב' אוגוסט 12, 2019 1:32 pm

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי livni2204 » ג' נובמבר 10, 2020 6:44 pm

אוקיי
תודה רבה

livni2204
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: ב' אוגוסט 12, 2019 1:32 pm

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי livni2204 » ג' נובמבר 10, 2020 6:49 pm

אבל יש גם תשלום חודשי שאני משלמת, לא? עבור מספר סליקות מסויים מראש


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים

cron