איך ניתו לקלוט תקבול ב2 כרטיסי אשראי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

bracha12
משתמש צעיר
הודעות: 17
הצטרף: ב' יולי 06, 2020 5:17 pm

איך ניתו לקלוט תקבול ב2 כרטיסי אשראי

הודעהעל ידי bracha12 » א' נובמבר 22, 2020 2:33 pm

ביצירת קבלה לא ניתן לקלוט תקבול ב2 כרטיסי אשראי שונים, בניגוד להמחאות שניתן להזין כמה המחאות.

זה חשוב מאוד בעת קליטת תשלום.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4201
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: איך ניתו לקלוט תקבול ב2 כרטיסי אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' נובמבר 22, 2020 2:53 pm

צהריים טובים,
במקרים כאלה עליך להפיק 2 קבלות נפרדות, כל אחת מהן תהיה על סכום התשלום באשראי על פי החיוב בכרטיס.

בברכה,
דור

bracha12
משתמש צעיר
הודעות: 17
הצטרף: ב' יולי 06, 2020 5:17 pm

Re: איך ניתו לקלוט תקבול ב2 כרטיסי אשראי

הודעהעל ידי bracha12 » א' נובמבר 22, 2020 3:14 pm

לא מבין מדוע נצטרך להנפיק 2 מסמכי קבלה, ואם מדובר בחשבונית מס קבלה זה כבר הופך ל3 מסמכים.

למראית עין זה נראה ניצול לתשלום בגין מסמכים,

מה גם, שבאמצעות API ניתן לקלוט 2 תקבולים שונים באשראי, במסמך אחד.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4201
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: איך ניתו לקלוט תקבול ב2 כרטיסי אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' נובמבר 22, 2020 3:31 pm

מבין אותך, אך לא מדובר כאן ב"ניצול" חלילה, פשוט כך המערכת מתנהגת.
כאשר מדובר על אמצעי תשלום באשראי אז לא ניתן להגדיר 2 כרטיסי אשראי.
ניתן כמובן לשלב סוגי תשלום שונים, ו/או כמה שיקים, אבל כרטיסי אשראי לצערי לא אפשרי ועל כן עליך להפיק 2 קבלות נפרדות.

בכל אופן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 11 אורחים

cron