כבר מספר שבועות שאנחנו חסומים במערכת של PAYME
בתחילה אמרו לנו כי צריך לעשות מעין תהליך של היכרות וזיהוי וביקשו מאיתנו להיפגש עם נציג של ישראכרט לצורך אימות וכדומה.
עשינו זאת לפני חודשיים ומאז לא קרה כלום.
הכספים שלנו מעוכבים, PAYME לא עונים בתמיכה ועולם כמנהגו נוהג.
אני חייב לומר לכם שהעובדה שאתם ממליצים ללקוחות שלכם על השירות של PAYME היא דבר הזוי ומקומם.
במקום לשמור על הלקוחות שלכם אתם ממליצים על שירות של חברה שלמעשה לא נותנת שירות, לא עונים, אין טלפון, אין מענה במיילים וכספים נשארים אצלם במשך חודש וחצי בלי לתת דין וחשבון או לפחות לענות למיילים.
האם ישנה אפשרות לסלוק עם חברה אחרת ולא עם PAYME ואיך עושים זאת?
אשמח לקבל תשובות והבהרות בנושא הזה לפני שאנחנו עוברים הלאה לחברת חשבוניות אחרת.
תודה