חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

lvyossi
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ב' יולי 11, 2016 2:24 pm

חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

הודעהעל ידי lvyossi » ד' ינואר 25, 2017 10:46 pm

כבר מספר שבועות שאנחנו חסומים במערכת של PAYME
בתחילה אמרו לנו כי צריך לעשות מעין תהליך של היכרות וזיהוי וביקשו מאיתנו להיפגש עם נציג של ישראכרט לצורך אימות וכדומה.
עשינו זאת לפני חודשיים ומאז לא קרה כלום.
הכספים שלנו מעוכבים, PAYME לא עונים בתמיכה ועולם כמנהגו נוהג.
אני חייב לומר לכם שהעובדה שאתם ממליצים ללקוחות שלכם על השירות של PAYME היא דבר הזוי ומקומם.
במקום לשמור על הלקוחות שלכם אתם ממליצים על שירות של חברה שלמעשה לא נותנת שירות, לא עונים, אין טלפון, אין מענה במיילים וכספים נשארים אצלם במשך חודש וחצי בלי לתת דין וחשבון או לפחות לענות למיילים.
האם ישנה אפשרות לסלוק עם חברה אחרת ולא עם PAYME ואיך עושים זאת?
אשמח לקבל תשובות והבהרות בנושא הזה לפני שאנחנו עוברים הלאה לחברת חשבוניות אחרת.
תודה

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3364
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

הודעהעל ידי iCount » א' ינואר 29, 2017 10:23 am

שלום
אנחנו לא קשורים לפיימי. הוא אחד מכמה ספקי שירות שונים איתם אנחנו עובדים.
יש לנו אלפי לקוחות משותפים ומן הסתם בגלל שמעורבים בדרך גורמים כמו בנקים וגופים פיננסיים אחרים לפעמים נושאים מולם מתעכבים.
בכל מקרה נפנה את תשומת ליבם שוב.

abastudies
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ג' אפריל 04, 2017 8:33 pm

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

הודעהעל ידי abastudies » ג' אפריל 04, 2017 8:38 pm

גם אנחנו נתקלים באותה תופעה - אין עם מי לדבר - האם אפשר לתבוע את payme? בכול מקרה חשוב שהציבור ידע שהחברה הזו אינה אמינה. פשוט לא מתייחסים ללקוחות שמממנים אותם.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3364
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

הודעהעל ידי iCount » ג' אפריל 04, 2017 8:57 pm

עד היום בכל פעם שבדקנו נושא כזה לגופו לא ראינו בעיות.
אנחנו ממליצים עליהם מכיוון שמצאנו שמדובר בחברה אמינה, יציבה, שמציגה פתרונות ללא תחרות בשוק הזה.

בכל מקרה הפנינו את תשומת ליבם לקריאה הזו.

payme
Verified
Verified
הודעות: 15
הצטרף: ג' מאי 31, 2016 11:56 am

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

הודעהעל ידי payme » ד' אפריל 05, 2017 7:32 am

שלום רב,

על מנת שנוכל לסייע לך במהירות וביעילות, נשמח לדעת את מספר הפנייה שלך במערכת פאיימי ונדאג לחזור אליך בהקדם.

תודה ויום טוב.
בברכה,
שירות הלקוחות של פאיימי
support@paymeservice.com

abastudies
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ג' אפריל 04, 2017 8:33 pm

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

הודעהעל ידי abastudies » ד' אפריל 05, 2017 7:54 am

איך יתכן שחברה שגובה כל כך הרבה עמלה ומפרסמת עצמה בכזו יהירות - אינה מתייחסת לפניות לקוחותיה במשך שבועות? מדוע icount ממשיכים לעבוד אתם? איך אפשר לגרום להם לענות. מתקשרים לתמיכה ועונה מישהו שאינו מוסמך לעשות דבר. הוא נותן מספר טלפון שאינו מחובר. אין מענה לפנייות במייל, והנזק שנגרם הוא באלפי שקלים ובפגיעה במוניטין.

payme
Verified
Verified
הודעות: 15
הצטרף: ג' מאי 31, 2016 11:56 am

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

הודעהעל ידי payme » ד' אפריל 05, 2017 9:09 am

שלום אורלי,

להבנתנו העניין מולך טופל.

במידה ולא, נשמח אם תפני אלינו למייל support@paymeservice.com ונדאג לטפל בך בהקדם.
בברכה,
שירות הלקוחות של פאיימי
support@paymeservice.com

Maxx
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ו' מרץ 23, 2018 6:46 pm

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

הודעהעל ידי Maxx » ו' מרץ 23, 2018 6:49 pm



TamirT
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ד' מרץ 21, 2018 12:22 pm

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

הודעהעל ידי TamirT » ד' מאי 09, 2018 5:56 pm

אני נמצא באותה בעיה עם PAYME!!
איך ניתן לפתור את העניין הזה ולמשוך את הכספים???
אני מחכה עם זה יותר מידי זמן וזה מתחיל לעצבן!
איך אפשר להגיע אליהם טלפונית וגם אליכם ICOUNT


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד