תשלום מסלול

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shanibend
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ג' דצמבר 12, 2017 3:14 pm

תשלום מסלול

הודעהעל ידי shanibend » ג' דצמבר 12, 2017 3:19 pm

שלום,
הכנסתי פרטי אשראי כדי לשלם על המסלול שעולה 100 ₪ לשנה, אך מתברר שזה עשה לי תשלום של מסלול מלא: כל חודש בנפרד!
אני רוצה לשנות את זה ולא מצליחה!!! מה קורה פה?
אין לכם טלפון לדיבור עם נציג שירות? אני כרגע נמצאת במסלול המלא ואין לי טלפון כזה או שירות כזה-אז מה הקטע של המסלול המלא?!???

שני

Michelle
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1185
הצטרף: א' ספטמבר 17, 2017 9:14 am

Re: תשלום מסלול

הודעהעל ידי Michelle » ד' דצמבר 13, 2017 12:17 pm

שלום,
לפי הבדיקה המשתמש הזה נמצא במסלול אקספרס.
ההתנסות שלכם עד 27 לחודש. בגלל זה האופציות של מסלול המלא עדיין פתוחות לכם. בתום תקופת ניסיון זה ייסגר ותשארו עם אופציות של מסלול אקספרס.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים