מסלול icount גדול

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

DanCassidi
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' יולי 15, 2018 8:44 am

מסלול icount גדול

הודעהעל ידי DanCassidi » א' יולי 15, 2018 8:50 am

היי, ברצוני לפתוח עמוד סליקה ללקוחות ישראכרט עם מספר ספק קיים.
האם icount משתמשת לדף הסליקה באחת מהחברות כמו veripay/יעד שריג וכו׳? או שה בכלל payme?
בנוסף, אין שום דרך ליצור אתכם קשר טלפוני, ולמרות שחרטתם על דגלכם ״זמן המתנה בממוצע- 3 דקות״ אני לא מקבל שירות דרך הפניות שלי... מה יהיה אם אחליט באמת לעבוד אתכם ותהיה תקלה בסליקת האשראי? אחכה לתגובה בפורום? זה מגוחך לחלוטין..
אז האם יש מספר טלפון שאפשר ליצור קשר דרכו לפניות דחופות כמו אלו או שהכל בפניות כתובות?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2158
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מסלול icount גדול

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' יולי 15, 2018 9:20 am

דן שלום ובוקר טוב,
אתה מקבל תשובות בקריאות שאתה פותח דרך מערכת הקריאות.
אין צורך לשלוח לנו הודעות בפורום מכיוון שאתה נמצא במסלול מלא.
אנא פתח קריאות במערכת הקריאות ותקבל על כך מענה.
תודה


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים