הקמת API לסליקה.

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

ilan.tuvia
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ב' מרץ 04, 2019 10:08 am

הקמת API לסליקה.

הודעהעל ידי ilan.tuvia » ב' מרץ 04, 2019 10:14 am

שלום.
אני רוצה להקים מנגנון api שיחייב את הלקוחות שלנו באופן אוטומטי מעת לעת במערכת הסליקה שלכם עם PAYME.
אציין שיש לי עוד חשבון עסקי כולל סליקת PAYME וגם חשבוניות ששם אני שולח פרמטים עם הלקוח לטופס הסליקה והוא מזין את פרטי האשראי.
עד כמה שהבנתי לצורך API לסליקה אני צריך לקבל מהמערכת שלכם טוקן בהתאם לכל כרטיס אשראי של לקוח.
אשמח לקבל הסבר קצת יותר מפורט ואם יש דוגמאות לקוד דומה לשליחת טוקן עם פרטי חיוב אשראי של לקוח
בתודה אילן.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1435
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הקמת API לסליקה.

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מרץ 04, 2019 10:17 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
API קיים רק במסלול המלא ולא במסלול האקספרס, לכן עלייך לעבור למסלול המלא ולאחר מכן לפתוח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה-> קריאה חדשה ונשמח לעזור.

כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

להלן המחירון שלנו:
https://www.icount.co.il/plans/

בברכה,
דור

ilan.tuvia
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ב' מרץ 04, 2019 10:08 am

Re: הקמת API לסליקה.

הודעהעל ידי ilan.tuvia » ב' מרץ 04, 2019 10:32 am

תודה דור.
כמו שציינתי בשאלה שלי יש לי עוד חשבון עסקי שהוא חשבון מלא ושם יש לנו גם סליקת PAYME וגם חשבוניות.
אז אעבור לשם וננהל את השיחה משם.
בתודה אילן.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1435
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הקמת API לסליקה.

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מרץ 04, 2019 10:41 am

מעולה, בשמחה :)

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי API”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 0 אורחים

cron