לא מצליחה להפעיל את הרישיון שוב

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

doritd
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ה' פברואר 26, 2015 10:11 pm

לא מצליחה להפעיל את הרישיון שוב

הודעהעל ידי doritd » ה' מרץ 14, 2019 2:08 pm

הי ,

אני שילמתי עבורכם אתמול לצורך הפעלת רישיון שוב , ועדיין אני לא מצליחה להיכנס לבצע שום פעולה בחשבון


אשמח לעזרתכם הדחופה ואבקש להפעיל את הרישיון שוב

תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1340
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליחה להפעיל את הרישיון שוב

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' מרץ 14, 2019 2:56 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
על פי המייל שלך נראה שמדובר בחשבון של החברה 'צרופים'- האם עברת ממסלול מלא למסלול אקספרס?

בברכה,
דור

doritd
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ה' פברואר 26, 2015 10:11 pm

Re: לא מצליחה להפעיל את הרישיון שוב

הודעהעל ידי doritd » ה' מרץ 14, 2019 5:22 pm

כן עברתי למסלול אקספרס.
ביקשתי אבר לפני חודשיים לעבור נכנסתי ועדכנתי.ולא קיבלתי הודעת תשלום.
חייבתם אותי ב1.2 וב 1.3 ב45 שח.
ואתמול שיניתם במערכת לאקספרס וביקשתם לשלם .שילמתי לכם 139 שח למסלול אקספרס ואני לא מצליחה להכנס שוב.המערכת מבקשת ממני לשלם שוב.
מנסה להשיג אתכם מהבוקר ללא הצלחה
כל כך מתסכל .אני צריכה להגיש דו"ח ולא יכולה בזכותכם!!! מבקשת בכל לשון של הקשה שתפעילו לי את המנוי ותזכו אותי על חודשיים מיותרים ששילמתי על לא עוול בכפי

doritd
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ה' פברואר 26, 2015 10:11 pm

Re: לא מצליחה להפעיל את הרישיון שוב

הודעהעל ידי doritd » ה' מרץ 14, 2019 7:01 pm

מחכה לתשובה ולזיכוי בכרטיס האשראי

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1340
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליחה להפעיל את הרישיון שוב

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מרץ 17, 2019 10:18 am

בוקר טוב,
אנא נסי להיכנס כעת.
לגבי הזיכוי- תקבלי זיכוי על החיוב האחרון ב-1.3.

בברכה,
דור

doritd
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ה' פברואר 26, 2015 10:11 pm

Re: לא מצליחה להפעיל את הרישיון שוב

הודעהעל ידי doritd » א' מרץ 17, 2019 2:26 pm

שלום לכם לאור ההתנהלות האחרונה שלי איתכם מבקשת לבטל את המנוי אקספרס שלי ולא לעבוד יותר עם התוכנה שלכם
לא מתאים לי לחכות כמה ימים לתשובה .לא מתאים לי שהמערכת לא נכנסת לפעולה אחרי ששילמתי לא יכול להיות שמחייבים אותי באותו חודש פעמיים כאשר ביקשתי כבר בינואר לשנות מסלול.חיוב של חודשיים מיותרים ביזבוז של זמן הגעה פיזית לרואת חשבון שלי כדי שתיקח נתונים מהנייד כי במחשב זה לא עבד לה
פשוט מבאס מאוד מאוד מאוד מאוד כמה חבל אבל זה המצב לאשורו מבקשת לשלוח אליי מייל שתחליטו בזמנכם הפנוי להגיב.ולזכות אותי על חודשיים ועל התשלום של המסלול אקספרס

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3275
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: לא מצליחה להפעיל את הרישיון שוב

הודעהעל ידי iCount » א' מרץ 17, 2019 3:02 pm

לצערי אנחנו לא מזכים על מסלולי אקספרס, ולא ברור לי מה בהתנהלות מולנו לא היה תקין.
פנית ביום חמישי וקיבלת מענה מיידי. פניות במהלך סוף השבוע קיבלו מענה בראשון, כמקובל.

אם אינך רוצה להמשיך - לא חייבים, אבל לצערי לא נוכל לזכות על רשיונות שנרכשו.

doritd
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ה' פברואר 26, 2015 10:11 pm

Re: לא מצליחה להפעיל את הרישיון שוב

הודעהעל ידי doritd » א' מרץ 17, 2019 8:52 pm

כדי לדייק ביום חמישי בצהריים לא פתרתם את הבעיה רק התייחסת ושאלת שאלה....הייתי צריכה לחכות עד יום ראשון שתתקנו.זה תקין בעינייך?????????
סבבי אשאר באקספרס
תזכו אותי בבקשה על פברואר ומרץ.
תודות

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3275
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: לא מצליחה להפעיל את הרישיון שוב

הודעהעל ידי iCount » ב' מרץ 18, 2019 9:40 am

ראשית, כלקוחת אקספרס התמיכה היא מהפורום בלבד והיא איטית יותר. אנחנו לא מאיישים את הפורום מעבר לשעות הפעילות להבדיל מהתמיכה במסלול המלא שמקבלת טיפול עד שעות מאוחרות יותר. לכן, כן, לצערי זה תקין שאם את עונה ביום חמישי בסוף היום - התשובה שתקבלי תהיה ביום ראשון.

לעניין זיכויים - כפי שציינתי אין אפשרות כזו.


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 5 אורחים