לא מצליח להגדיר PAYME ןלחבר לחנות בשופיפיי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

kanchik
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' אפריל 14, 2019 11:45 am

לא מצליח להגדיר PAYME ןלחבר לחנות בשופיפיי

הודעהעל ידי kanchik » א' אפריל 14, 2019 12:20 pm

שלום
לפני כמה ימים , התחברנו דרך מסלול אקספרס ושילמנו בנוסף 260 שח להקמת מסוף אשראי על מנת לסלוק בחנות שלנו בSHOPIFY.
לא מצליחים להגדיר ולחבר.
בבקשה חיזרו אלינו , העסק שלנו מוכן וזה הדבר היחיד שמונע את הפעלתו.
תודה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1804
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליח להגדיר PAYME ןלחבר לחנות בשופיפיי

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' אפריל 14, 2019 1:03 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
בתור המלצה, חבל שלא קראתם את המחירון שלנו מההתחלה, כך הייתם רואים שלקוחות במסלול אקספרס לא יכולים לבצע חיבור לחנות שופיפיי ולהקים עמודי סליקה,
ניתן להתחבר אך ורק ל-PAYME בעלות של 259 ש"ח+מע"מ ולבצע סליקה.
כדי להקים עמודי סליקה ולבצע חיבור לחנות שופיפיי עליכם להיות במסלול מלא, כך העלות של החיבור לספק הסליקה היה במחיר מוזל של 159 ש"ח+מע"מ.
הכל מופיע במחירון:
https://www.icount.co.il/plans/

לכן במידה ואתם רוצים לעבור למסלול המלא,
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

בברכה,
דור

kanchik
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' אפריל 14, 2019 11:45 am

Re: לא מצליח להגדיר PAYME ןלחבר לחנות בשופיפיי

הודעהעל ידי kanchik » א' אפריל 14, 2019 3:09 pm

דור שלום
שורה תחתונה
שילמנו כ400 שח על המסלול אקספרס + הקמת מסוף אשראי
אם אנחנו נרצה לעבור למסלול המורחב
1. האם נצטרך לשלם שוב על הקמת מסוף? והאם המחיר המוזל יעודכן לנו ונקבל זיכוי על ההפרש?
2. תוך כמה זמן ואיך יחברו אותנו למסוף אשראי?
3. האם יש תמיכה טכנית טלפונית בשירות המלא?

תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1804
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליח להגדיר PAYME ןלחבר לחנות בשופיפיי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אפריל 15, 2019 8:38 am

שלום רב,
1. במידה ותחליטו באמת לעבור למסלול המלא- תקבלו זיכוי על היתרה של ההתחברות לספק הסליקה PAYME, כלומר התשלום יהיה בדיוק כפי שלקוחות במסלול מלא משלמים על החיבור ל-PAYME וזה 159 ש"ח+מע"מ.
2. מכיוון שאתם כבר מחוברים ל-PAYME אז לא תהיה תקופת המתנה, כי החיבור בוצע כבר בפועל.
3. לגבי התמיכה שלנו- אנו לא מעניקים תמיכה טלפונית, התמיכה באתר ללקוחות במסלול אקספרס היא בפורום בלבד.
לעומת זאת לקוחות במסלול המלא זכאים לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי תוך ביצוע פתיחת קריאות תמיכה.
לכן לאחר ביצוע פעולת המעבר למסלול המלא, תוכלו לשאול כל שאלה טכנית נוספת דרך תמיכה->קריאה חדשה ונשמח לסייע :)

אנא עדכנו אותי בבקשה לאחר שתבצעו את המעבר למסלול המלא.

בברכה,
דור

kanchik
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' אפריל 14, 2019 11:45 am

Re: לא מצליח להגדיר PAYME ןלחבר לחנות בשופיפיי

הודעהעל ידי kanchik » ב' אפריל 15, 2019 10:23 am

שוב שלום דור
כיצד אני עובר למסלול המלא? האם אני צריך לפתוח יוזר חדש(ואז שיהיו לי 2 מנויים במקביל,שאחד מהם יבוטל בהמשך ) או שיש דרך פשוטה יותר?
וברגע שעברתי , האם אתם עוזרים לנו לחבר את הPAYME לSHOPIFY?

kanchik
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' אפריל 14, 2019 11:45 am

Re: לא מצליח להגדיר PAYME ןלחבר לחנות בשופיפיי

הודעהעל ידי kanchik » ב' אפריל 15, 2019 11:50 am

עידכנו במערכת למסלול המלא. בבקשה נא לחזור אלינו במהרה כדי שנוכל לסיים את התהליך . תודה והמשך יום טוב

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1804
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליח להגדיר PAYME ןלחבר לחנות בשופיפיי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אפריל 15, 2019 1:07 pm

תודה רבה על העדכון,
כעת כשאתה נמצא במסלול מלא, כדי שנוכל להמשיך לתת לך מענה אישי ומהיר נודה לך אם תוכל לפתוח מעתה קריאות תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה ולא דרך הפורום.

בברכה,
דור

kanchik
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' אפריל 14, 2019 11:45 am

Re: לא מצליח להגדיר PAYME ןלחבר לחנות בשופיפיי

הודעהעל ידי kanchik » ב' אפריל 15, 2019 1:12 pm

עידכנו במערכת למסלול המלא. בבקשה נא לחזור אלינו במהרה כדי שנוכל לסיים את התהליך . תודה והמשך יום טוב
www.hallofriff.com

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1804
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מצליח להגדיר PAYME ןלחבר לחנות בשופיפיי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אפריל 15, 2019 1:45 pm

תודה, ראינו את קריאתך והיא נמצאת בטיפול.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים