תיקון ספרור חשבונית מס

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

demshe
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' ספטמבר 12, 2019 1:41 pm

תיקון ספרור חשבונית מס

הודעהעל ידי demshe » ה' ספטמבר 12, 2019 1:43 pm

הי.
1. איך אפשר לשאול שאלות שלא בפורום?
2. מבקשת לתקן את הספרורו של חשבוניות המס. איך עושים זאת?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1786
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: תיקון ספרור חשבונית מס

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' ספטמבר 12, 2019 1:45 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
1. מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

2. מבחינת ספרור מחדש של מסמכים- ההנחיה אומרת שבמידה ולא הופקו כלל מסמכים מאותו הסוג באפשרותך לבצע ספרור מחדש דרך מערכת->הגדרות-> הנהח"ש->ספרור מסמכים
(כלומר לא ניתן לעדכן סוג מסמך ממנו כבר בוצעו הפקות).

במידה וכבר הופקו מסמכים, ניתן לעדכן ולבקש מאיתנו ואנו נבצע ספרור אבל רק למספר יותר גבוה מאשר מה שקיים לכם כרגע במערכת וכמובן בתיאום מול מנהל החשבונות שלך.

במקרה זה נבקש לציין את סוגי המסמכים ואת הספרור המבוקש.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 3 אורחים