ספרור חשבוניות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

yeshaya-y
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' ספטמבר 12, 2019 2:14 pm

ספרור חשבוניות

הודעהעל ידי yeshaya-y » ה' ספטמבר 12, 2019 2:21 pm

שלום רב,

ראשית אציין, כי אני לא מצליח לפתוח קריאה דרך האתר עצמו - הדבר לא ברור לי כי בעבר כן הייתי יכול ולא ביצעתי שום שינוי במנוי שלי.

מכל מקום, הנני זקוק לשינוי ספרור של "חשבוניות המס" שלי למספר גבוה יותר, שכן הם מתנגשים עם המספור של "חשבוניות המס קבלה". אני מעוניין לעדכן את הספרור של חשבוניות המס כך שימשיך ממספר של 30,000.

אנא עדכונכם מה צריך לעשות. ניתן ליצור עמי קשר בטל: XXXXXX
תודה,

ישעיה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2441
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ספרור חשבוניות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' ספטמבר 12, 2019 2:41 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
1. לגבי פתיחת הקריאות במערכת- הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

2. מבחינת ספרור מחדש של מסמכים- ההנחיה אומרת שבמידה ולא הופקו כלל מסמכים מאותו הסוג באפשרותך לבצע ספרור מחדש דרך מערכת->הגדרות-> הנהח"ש->ספרור מסמכים
(כלומר לא ניתן לעדכן סוג מסמך ממנו כבר בוצעו הפקות).

במידה וכבר הופקו מסמכים, ניתן לעדכן ולבקש מאיתנו ואנו נבצע ספרור אבל רק למספר יותר גבוה מאשר מה שקיים לכם כרגע במערכת וכמובן בתיאום מול מנהל החשבונות שלך.

אני לא מצליח לגשת לחשבונך מכיוון שנרשמת לפורום עם מייל שונה מהמייל שמוגדר במערכת.
ולכן, כדי שאוכל לגשת לחשבונך ולבצע את שיינוי הספרור אנא ציין את כתובת המייל איתה נרשמת למערכת.

תודה

בברכה,
דור

yeshaya-y
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' ספטמבר 12, 2019 2:14 pm

Re: ספרור חשבוניות

הודעהעל ידי yeshaya-y » ה' אוקטובר 03, 2019 12:31 pm

שלום דור,

תודה על המענה. אשמח להבא אם תוכל גם לשלוח לי תגובה במייל לכתובת XXXXXXXXXX.

בכל מקרה, לגבי כתובת הדוא"ל עמה נרשמתי - אני זוכר שנרשמתי עם הכתובת לעיל.

במידה וזה לא מתקבל - אנא נסה את הכתובת להלן: XXXXXXXXXXXX - אדגיש כי זו כתובת לא פעילה ועל כן אין לשלוח אליה הודעות כלשהן אלא רק לכתובת לעיל.

אודה על עדכונך לאחר עדכון הספרור מחדש שביקשתי (עדכון חשבוניות המס למספר של 30,000).

תודה ובברכת חג שמח,

ישעיה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2441
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ספרור חשבוניות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' אוקטובר 03, 2019 12:42 pm

שלום ישעיה,
הצלחתי לאתר את חשבונך באמצעות המייל השני שציינת עם ה-012.
לבקשתך, ביצעתי ספרור מחדש לחשבוניות המס ל-30000.

כמו כן, אני חוזר על מה שכתבתי:
כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים

cron