פנייה ישירה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

demshe
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ה' ספטמבר 12, 2019 1:41 pm

פנייה ישירה

הודעהעל ידי demshe » ו' ספטמבר 13, 2019 6:15 am

אני לא מצליחה למצוא את האפשרות של פנייה ישירה אליכם שלא דרך הפורום. איך עושים זאת???

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1786
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: פנייה ישירה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ספטמבר 15, 2019 9:18 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
מכיוון שאת נמצאת במסלול המלא, את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, באפשרותך לפנות אלינו דרך פתיחת קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות טכניות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 9 אורחים