שלום ,
שתי שאלות :
1. אנא בדיקתכם מדוע איני יכולה לפתוח קריאה דרך icount .
בלחיצה על "קריאה חדשה" אני מקבלת את מסך מאגרי מידע .
עפ"י המנוי שלי האופציה לפתיחת קריאה צריכה להיות אפשרית ( וכבר בוצע בעבר )
אנא בדיקתכם.
2. בפתיחה של אתר payme , שאני סולקת איתו בשנתיים האחרונות , קיבלתי התרעה שהאתר שינה ממשק
ואני נדרשת לטעון מחדש פרטי זיהוי כמו ( שק מבוטל, תעודת עוסק ות.ז )
לא ניתן להתקדם ללא הכנסת הפרטים ואימות מחדש.
כל המסמכים הנ"ל נטענו ל payme לפני שנתיים.
אם התחלף הממשק למה המסמכים ברמת הלקוח לא הוסבו / נשמרו בממשק החדש ?
אודה לבדיקתכם.
תודה,
אורלי