תשלום

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount, doron

icpromo
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' דצמבר 29, 2014 2:26 pm

תשלום

הודעהעל ידי icpromo » ב' ינואר 13, 2020 6:21 pm

לא ניתן להיכנס למערכת - המערכת מודיעה שיש לי חוב.
אני לקוח שלכם זה כמה שנים ומשלם בכרטיס אשראי בהוראת קבע.
למרות זאת בדקתי אם התשלום הועבר לכם ומצאתי שאכן התשלום ירד מחשבוני לטובתכם.
מה קרה פתאום שאתם רואים חוב?? ולמה אתם תוקעים לקוח יומיים לפני תשלומי המס מע"מ ומס הכנסה? האם אי אפשר לצלצל אלי ולדבר איתי ?
איזה מין חברה דפוקה אתם שאין מי מיכם שידבר עם לקוח?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3638
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: תשלום

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' ינואר 14, 2020 11:13 am

שלום,
ראשית, כפי שכתוב באתר: תמיכה יש לנו, אבל לא טלפונית:
https://www.icount.co.il/real-support/

לעניין החוב- יש לך חוב על חודש דצמבר 2019.
לפעמים רובוט החיוב האוטומטי לא מצליח לחייב את הכרטיס שלך (זה קורה אפילו ללקוחות שיש להם לא מעט חיובים מוצלחים).
הסיבה לא תמיד ברורה. זה יכול להיות בעיה אמיתית בכרטיס (כמו למשל - תקרת אשראי) וזה יכול להיות שחברת האשראי פשוט שלחה תשובה לא נכונה.
בכל מקרה - יש לשלם את החוב באמצעות הטופס.
את פרטי הכרטיס ניתן לעדכן על ידי סימון שמירה בטופס החיוב.

כמו כן, אפילו שיש לך חוב במערכת אתה עדיין יכול לבצע 3 כניסות לחשבון שלך כך שאף אחד לא נעל אותך.

לאחר שתסדיר את החוב, תוכל לשוב להשתמש בחשבון ולפתוח אלינו קריאות תמיכה בנושאים טכניים דרך תמיכה-> קריאה חדשה, נשמח לסייע.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות מקצועיות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים

cron