מעבר בין מסלולים, עלויות סליקה וחיבור חשבונות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

yba
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ג' מאי 22, 2018 11:02 am

מעבר בין מסלולים, עלויות סליקה וחיבור חשבונות

הודעהעל ידי yba » ד' ינואר 22, 2020 7:06 pm

שלום וברכה

1) האם במעבר ממסלול אקספרס למסלול רגיל יש זיכוי על החלק היחסי של השנה
המנוי שלי התחיל לפני חודש

2) אני רוצה לחבר בין העוסקים שלי (פטור ומורשה) כדי שאשלם לפי מספר המסמכים החודשי בשניהם יחד
הבנתי שצריך להגדיר שם זיהוי וסיסמה זהים וכן כרטיס חיוב למנוי זהה
והמערכת תחבר ביניהם אוטומטית
האם זה הכל?

3) אני רוצה לפתוח אפשרות לסליקה ב עוסק מורשה
האם חוץ מהעלות המנוי של החשבון (לצורך הענין 39 ש"ח עבור עד 100 מסמכים) + 40 ש"ח למנוי אשראי + 1.45% עמלת סליקה
האם יש עוד עלות?
ראיתי בדף המחירון במודלים והרחבות למסלול המלא שסליקת אשראי עלות 15 ש"ח , אז זה 15 או 40, או גם וגם

4) ראיתי שמסלולי הסליקה מוגדרים זיכוי מהיר כברירת מחדל
האם ניתן לעשות מנוי זיכוי רגיל לא מהיר בעלות מנוי מוזלת

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3104
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: מעבר בין מסלולים, עלויות סליקה וחיבור חשבונות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' ינואר 23, 2020 10:25 am

בוקר טוב :)
1. חשוב מאוד לציין שבמעבר ממסלול אקספרס למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.

במידה ותחליט לעבור למסלול המלא אז כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות".
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

2. רק בחשבונות שנמצאים במסלול המלא ניתן לקשר בין כל החשבונות על ידי הגדרת פרטי תשלום זהים. ברגע שאנחנו רואים שהתשלום עבור כמה חשבונות הוא מאותו כרטיס אנחנו מאחדים את החיוב עליהם, וניתנת הנחה. 
להלן ההסבר המלא:
https://www.icount.co.il/help/misc/multiple-companies/
במסלול האקספרס האפשרות הזו לא קיימת.

בנוסף לאיחוד אמצעי תשלום, ניתן במסלול המלא להגדיר מעבר מהיר בין כל החשבונות שלך, וכדי שאפשרות זו תתאפשר, שלושה תנאים חייבים להתקיים בכל החשבונות:
 
1. עליך להגדיר ששם המשתמש יהיה זהה בכל החברות- מכיוון ששינוי שם המשתמש הקיים במערכת אינו אפשרי, יש להקים שם משתמש חדש דרך "מערכת"->"הגדרות"->"החברה שלי"->"משתמשים"->"חדש".
לאחר יצירת שם המשתמש החדש, יש למחוק את שם המשתמש הישן על ידי לחיצה על אייקון פח האשפה.

2. עליך להגדיר שהסיסמא תהיה זהה לאותו שם משתמש- כדי לעדכן את הסיסמא יש ללחוץ על מערכת->הגדרות->החברה שלי->משתמשים->ללחוץ על אייקון המנעול בשורת המשתמש הרלוונטי->
להזין את הסיסמא פעמיים וללחוץ על 'שמור'

3. עלייך להגדיר את אותו מספר אמצעי תשלום זהה בכל החשבונות- יש לגשת למערכת->הגדרות->החברה שלי->פרטי התשלום שלי-> "לחץ כאן לשינוי פרטים".

כאשר כל התנאים האלו מתקיימים בכל החשבונות שברשותך, שם החשבון הנוסף יופיע בחלק העליון משמאל תחת האייקון של החברה שלך ויתבצע מעבר מהיר ונוח בין כל החשבונות.

מספיק שאחד מכל שלושת התנאים לא מתקיים האפשרות של המעבר המהיר תתבטל ואז יש לעבור שוב על הנתונים בחשבון כדי לבצע התאמות.

3. עלות החיבור בינינו לבין כל ספק סליקה שתבחר היא 15 ש"ח לחודש.
העלות הזאת מתווספת לעלות החודשית למסלול המלא בהתאם למדרגות המחירון.
יתר העמלות (40 ש"ח+מע"מ במידה ותבחר ב-PAYME) ואחוזי העמלה נגבות אצל ספקי הסליקה וחברות האשראי בהתאם להסכם שלך איתם.
יכול להיות שכבר קראת את המידע על ספקי הסליקה בהם אנו תומכים אבל אצרף שוב את הקישור:
https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... providers/

4. במקרה כזה, לאחר החיבור יש לפנות ל-PAYME לביטול הזיכוי המהיר:
support@paymeservice.com


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד