חיבור לאתר wix

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

iybabynany
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ב' מרץ 09, 2020 12:39 pm

חיבור לאתר wix

הודעהעל ידי iybabynany » ד' מרץ 11, 2020 1:30 pm

הי,
מנסה לחבר את המערכת לאתר wix. עולה לי המסך הבא (תמונה מצורפת). באפשרויות לא רואה את icount. כיצד לוודא שהסליקה הינה דרך icount.
אשמח לעזרה,

תודה רבה,
יעל

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיבור לאתר wix

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מרץ 11, 2020 1:44 pm

היי יעל צהריים טובים :)
אם תיגשי למערכת-> הגדרות-> eCommerce-> ואז לשונית WIX תוכלי לראות שחיברת את חשבון ה-WIX שלך אלינו, לצערי צילום המסך שצירפת לי לא מסייע לי כי אנחנו לא תומכים בממשקים אחרים.
בכל אופן אנא נסי לבצע רכישה מתוך חנות ה-WIX שלך ותבדקי אם מתבצע חיוב ומופקת חשבונית מס קבלה אוטומטית.

בכל מקרה,
חשוב לנו לציין שמכיוון שאת נמצאת במסלול המלא, את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתחי אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

תודה

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים