אני מבין את טענתך אך התמיכה שלנו היא בכתב בלבד וללא טלפונים.
על פי הכתבה של סליקת אשראי- ל-PAYME ישנם 2 מסלולים בהם נגבים ממך 40 ש"ח+מע"מ נוספים לכל 1000 סליקות (זה סכום שנגבה ע"י PAYME):
1. iCount 1000- במסלול iCount 1000 יש עלות חודשית של 40 ₪ נוספים על כל 1000 עסקאות, במקום 1.20 ש”ח לכל עסקה.
זה אומר שאם סלקת יותר מ (בערך) 33 סליקות בחודש, כדאי ללכת על המסלול עם דמי השימוש החודשיים (iCount 1000). יש לשים לב שגם בחודש שבו אין סליקות בכלל – עדיין תהיה עלות חודשית לPayMe בגובה 40 ש”ח + מע”מ.
2. מסלול iCount גדול- סליקה עם חברות האשראי כאל וישראכארט
מסלול זה מתאים רק למי שכבר עבר תהליך מול חברות האשראי כאל או ישראכארט וכבר יש לו מספר ספק. במקרה כזה עמלת הסליקה היא לפי מה שסגרת מול חברת הסליקה, ומועדי הזיכוי הם לפי מה שסגרת מול חברת הסליקה. אין אפשרות להקדמת תשלום, ניכיון וכדומה, ומועדי הזיכוי גם הם – לפי מה שסגרת עם חברת האשראי. עלות החיבור החד פעמית גם כאן הינה 159 ₪ + מע”מ והעלות החודשית היא 40 שקלים + מע”מ לכל 1000 עסקאות.
על פי הכתבה, עלייך לבחור את סוג המסלול שתבחרי בהתאם לאופי הסליקות שלך בעסק.
העמלות של הסליקה נגבות ע"י PAYME ולא על ידנו ולכן שינוי מסלול סליקה יכול להתבצע על ידם בלבד.
ניתן לפנות לתמיכה של PAYME בכדי לברר את העניין.
[email protected]בברכה,
דור